مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از پایش مصرف گاز بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ مورد از دستگاه‌های اجرایی و سایر اماکن دولتی و عمومی استان به منظور رعایت الگوی مصرف بهینه گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش یزدفردا: علی اکبر میدانشاهی گفت: بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور، این شرکت نیز برابر برنامه‌های تدوین شده با حضور ۶۵ نفر از بسیجیان شرکت در قالب ۲۲ تیم کارشناسی، پایش‌های دوره‌ای خود را در راستای مصرف بهینه گاز طبیعی و کنترل دمای رفاه مراکز مورد اشاره آغاز کرد که تا به این لحظه و در بازه زمانی ۶۸ روزه، ۲ هزار و ۲۲۱ مورد بازدید و پایش مصرف صورت پذیرفته است.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به فرهنگ سازی صورت پذیرفته و اقدامات خاص شرکت گاز استان یزد در راستای پایش دمای ادارت در سال‌های اخیر، مصرف گاز در اکثر اماکن مورد بازدید بر اساس استاندارد‌های مربوطه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ادامه داد: تاکنون هیچ مورد منجر به قطعی گاز نداشتیم و تنها ۲۵ مورد اخطار و ۴ مورد ممانعت صادر شده که تیم‌های کارشناسی پیگیر این موارد هستند تا اقدامات لازم و اصلاحی در این زمینه صورت بپذیرد.

میدانشاهی اظهار داشت: در صورت مشاهده عدم رعایت موارد مندرج در بخشنامه، اخطاریه برای اماکن تحت پوشش شامل سازمان ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس صادر و در صورت عدم ترتیب اثر، منجر به قطع جریان گاز مکان ذیربط خواهد شد.

وی از رعایت دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهرو‌ها و فضا‌های عمومی و سرپوشیده به عنوان اصلی‌ترین مواردی نام برد که در بازدید‌های صورت پذیرفته مورد توجه قرار خواهد گرفت.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا