عملیات اجرایی طرح شناسایی و ثبت و معرفی اطلاعات مشاغل در سامانه تلفنی ۱۱۸ در شهرهای یزد، اردکان و میبد در دی‌ماه ۱۴۰۰ آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، مدیر تجاری و خدمات مشتریان مخابرات منطقه یزد ضمن اعلام این خبر افزود: این طرح به منظور کمک به مشاغل و رونق کسب و کار و همچنین بهینه‌سازی پاسخگویی ۱۱۸ با به‌روزرسانی و تکمیل اطلاعات موجود در سامانه ۱۱۸  اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، محمد جواد حاتمی زاده اظهار داشت: عملیات شناسایی مشاغل تجاری و خانگی برای ثبت در سامانه ١١٨ به پیمانکار سپرده شده است و قرار است ظرف مدت محدود درخواست‌های متقاضیان را دریافت و ثبت کند.

وی خاطرنشان ساخت: مرحله نخست این طرح صرفا در شهرهای یزد، اردکان و میبد اجرا می‌شود و بازاریابان شرکت بانک اطلاعات و مشاغل، با مراجعه به مراکز تجاری و نیز مشاغل یاد شده و احراز هویت آنان، بدون دریافت هرگونه وجهی، اطلاعات متقاضیان را برای ثبت در سامانه اطلاعات ١١٨ مخابرات دریافت می‌کنند.

مدیر تجاری و خدمات مشتریان مخابرات منطقه یزد همچنین به شهروندان هشدار داد: هزینه این خدمت صرفا از طریق صورتحساب تلفن ثابت از متقاضیان دریافت می‌شود بنابر این مراقب سوءاستفاده احتمالی سودجویان باشند و از پرداخت هرگونه وجهی به آنان خودداری کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا