عضو شورای اسلامی شهر یزد: در سطح شهر چند طرح نیمه تمام عمرانی از سال‌های گذشته باقی مانده که ضروری است تا پایان سال تکمیل شود.

به گزارش یزدفردامرتضی شایق گفت: یکی از این طرح ها، باغ فخار است که از سال ۷۴ به دلیل بدهی صاحب باغ به تملک شهرداری درآمد، اما هنگام انتقال سند مشخص شد که سند ملک در رهن بانک است و به این ترتیب شهرداری یزد دوباره برای تملک این باغ ناچار به پرداخت هزینه به بانک شد.

وی افزود: در طول این سال‌ها نیز میلیارد‌ها تومان برای بازسازی و مرمت باغ از سوی شهرداری هزینه شد در حالی که هنوز بلااستفاده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه اینگونه بی توجهی به اموال عمومی شایسته نیست و شهرداری باید نظارت و توجه بیشتری داشته باشد گفت: پارک بزرگ شهر هم از دیگر طرح‌های ناتمام به شمار می‌آید.

شایق تصریح کرد: این پارک مربوط به کوره‌های اطراف بوده که زمانی مزبله و بلا استفاده بوده و سپس شهرداری مکلف به احداث پارک در این مکان شد و حتی چاه آبی نیز در محل احداث کرد، اما همچنان صورت جلسه مربوط به تملک پارک از سوی شهرداری و انتقال سند آن، تصویب نشده است.

وی اظهار داشت: لازم است هر دو طرح تا پایان سال تعیین تکلیف شده و از ردیف بودجه شهرداری خارج شوند، زیرا ادامه طرح‌ها سبب نارضایتی شهروندان و اتلاف وقت و بودجه شهرداری می‌شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا