به گزارش یزدفردا: حسین دشتی، رئیس هیات های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد با اشاره به حضور پررنگ ورزشکاران نابینا و کم بینای استان یزد در مسابقات کشوری گفت: خوشبختانه بار دیگر شاهد درخشش ورزشکاران یزدی در مسابقات کشوری بودیم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات شنای کشوری که به میزبانی تهران برگزار شد تعداد هشت ورزشکار نابینا و کم بینای یزدی شرکت کردند که تعداد 26 مدال را به خود اختصاص دادند.

دشتی گفت: در این دوره تعداد 4 شرکت کننده در بخش جوانان و 4 شرکت کننده نیز در بزرگسالان داشتیم که خوشبختانه تمامی آنها توانستند مدال های رنگارنگ را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: در این دوره فاطمه سادات بیدکی توانست 3 مدال طلا، 2 مدال برنز و یک مدال نقره کسب کند و فائزه سادات بیدکی نیز 2 مدال طلا و یک نقره و همچنین با جابجا کردن رکورد توانست در این دوره از مسابقات بدرخشد.

دشتی ادامه داد: همچنین در این دوره از مسابقات نیز فاطمه بابایی توانست یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز را به خود اختصاص دهد و حنانه افکاری نیز یک نقره و یک برنز و همچنین هانیه سبزه کار دو مدال نقره و یک برنز را کسب کردند.

وی ادامه داد: زینب قنبریان نیز توانست یک مدال نقره و یک برنز، مهدیه رحیمپور نیز یک مدال برنز و فاطمه آقاسی نیز یک مدال نقره را به خود اختصاص دادند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا