یزدفردا: استاندار یزد: ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس و تدوین دانش نامه دفاع مقدس به صورت جدی در حال انجام است.

به گزارش یزدفردا: مهران فاطمی در نشست با رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس و موسس و مجری طرح گفتمان جهانی فاطمی گفت: خوشبختانه مجموعه افراد فعال در حوزه فرهنگی، بانوان، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید، همگی نیرو‌هایی انقلابی، جهادی و مومن به کار خود هستند و نه با نگاه و شیوه اداری که به صورت شبانه روزی و دغدغه مندانه امور مربوطه را پیش می‌برند.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به دلیل پیگیری مجدانه مسائل این حوزه و شبکه سازی بین بانوان موفق و موثر درعرصه‌های مختلف، اظهار داشت: کلیه زیرساخت‌های لازم برای انجام طرح‌ها و اقدامات شاخص در استان وجود دارد.

استاندار یزد به طرح گفتمان جهانی فاطمی و طرح دانش آموزی سلاله‌ها اشاره و نسبت به اجرای این طرح‌ها در استان و انجام حمایت‌های لازم اعلام آمادگی کرد.

فاطمی همچنین با اشاره به اهتمام جدی استان در ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس و تدوین دانش نامه دفاع مقدس استان، گفت: این دو اقدام شاخص و ارزشمند با قدرت و قوت در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بانوان را سردمداران تحولات در دهه‌های پیش رو دانست و به تبیین لزوم اتخاذ تصمیمات آینده پژوهانه و انجام کار کارشناسی دقیق در این حوزه، پرداخت.

فاطمی با اشاره به راه اندازی مدرسه حکمرانی رویش در استان با هدف تربیت مدیرِ در تراز انقلاب، گفت: به عقیده بنده در حوزه بانوان نیز باید چنین اتفاقی بیفتد تا شاهد حضور پر رنگ‌تر بانوان در سطوح مدیریتی باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا