بی بی سی کاسه داغ تر آش" اظهارات وکیل مدافع تروریست ها ی اعدامی در ایران ، بی بی سی را رسوا کرد!!!+فیلم ودانلود
نویسنده : یزد فردا | شناسه خبر : 126262 | تاریخ انتشار : 13 Mordad 1395 - 23:35 | 10940 بازدید
یزدفردا"وکیل مدافع تروریست معدوم: «مواردی وجود داشته که این افراد مرخصی گرفته اند از زندان و جنازه آن ها در سوریه پیدا شده و ملحق شده اند به گروه داعش در سوریه و وارد جنگ در سوریه شده اند.»
جام نیـوز نوشت، تیر شبکه بی بی سی برای حمایت از تروریست های سلفی باز هم به سنگ خورد. شبکه بی بی سی پیش از این نیز با حمایت علنی از تروریست های سلفی حتی انتقاد نخست وزیر و نمایندگان پارلمان انگلیس را متوجه خود کرده است و به همین جهت در حمایت و پشتیبانی از داعش شهره خاص و عام شده است.

 روز گذشته یعنی یک روز قبل از ادعدام تعدادی از تروریست های سلفی، بی بی سی فارسی بخشی از برنامه های خود را به حمایت از درخواست بخشودگی تروریست ها اختصاص داد. این شبکه بر اساس همین دستور العمل با دعوت از" حسین احمدی نیاز" وکیل مدافع یکی از تروریست های معدوم، بدون توجه به جنایت ها و کشتارهایی که به دست این افراد صورت گرفته، سخن از عفو و بخشش تروریست ها مطرح کرد که البته با سخنان قاطع و پاسخ های دقیق وکیل مدافع آن ها درباره شرایط ناگوار برخی تروریست های بخشیده شده، روبرو شد.

 وکیل مدافع تروریست معدوم گفت: «روند رسیدگی به پرونده به طور کامل طی شد و تمام فرایند به صورت قانونی انجام شد و شکل قانونی خودش را طی کرد. این افراد کسانی بودند که به دلیل اقدام علیه امنیت ملی و محاربه برای شان حکم اعدام صادر شد.»

احمدی نیاز در خصوص شرایط مربوط به بخشودگی و عفو این گونه مجرمان گفت: «مساله ای که وجود دارد این است که موکل بنده و بعضی از این افراد توبه کردند و تقاضای عفو و بخشودگی کردند اما این اطمینان وجود نداشت که این ها اگر بخشیده شوند در فعالیت های داعش در سایر کشورهامثل سوریه مشارکت نداشته باشند.»

مجری بی بی سی در نقش دایه مهربان تر از مادر، علی رغم آگاهی از زمان دستگیری و جزئیات منتشر شده درباره این پرونده، این گونه وکیل تروریست ها را به چالش کشید که "زمانی که این ها دستگیر شدند که داعش وجود نداشته است!" احمدی نیاز در پاسخ به ادعای مجری بی بی سی گفت: «مواردی وجود داشته از این افراد که مرخصی گرفته اند از زندان و جنازه آن ها در سوریه پیدا شده و ملحق شده اند به گروه داعش در سوریه و وارد جنگ در سوریه شده اند. به همین دلیل این نگرانی وجود داشت که اگر برخی از این افراد مورد بخشش قرار بگیرند چنین شکلی را پیدا کنند که به گروه های تروریستی ملحق شوند.»

وکیل مدافع تروریست ها در پایان تاکید کرد: «این نگرانی همیشه در باره این افراد وجود داشته که عفو و بخشودگی یا توبه این ها منطبق با واقعیت هست یا خیر؟ اما چیزی که ما انتظار داشتیم این بود که مراحل قانونی به طور کامل انجام بشود که همه مراحل به طور قانونی انجام شد.»


دانلود فیلم

برچسب ها
ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.