یزدفردا: معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اجرای ۷۵ نوع بازی در «شاد راه نور» خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ «محمد رضا ربانی» معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اجرای ۷۵ نوع بازی در «شاد راه نور» خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۷ ابربازی و ۲۸ بازی هیجانی، خانوادگی و بازی های لیوانی هستند.

وی ادامه داد: در نوروز سال گذشته تنها «۱۷ ابربازی» تدارک دیده شده بود که با توجه به استقبال بی نظیر مردم امسال ۳۰ ابر بازی جدید هم اضافه کردیم.

ربانی؛ ابربازی های «منچ، هاکی ، دوز، ماروپله، ابربسکتبال، فوتبال انسانی» را از مهمترین ابربازی های امسال عنوان کرد و گفت: بازی های تدارک دیده شده برای تمامی سنین از کودک گرفته نظیر ماهی گیری تا میانسال و کهنسال نظیر شطرنج در نظر گرفته شده و تماما رایگان است.

وی همچنین به برگزاری ۸ جشنواره ابربازی ها در طول سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: این جشنواره ها در پارک ها، دانشگاه ها و فضاهای عمومی برگزار شده است.

گفتنی است، همشهریان و مهمانان نوروزی می‌توانند هرشب از ساعت ۱۹ تا ۲۳ با حضور در شاد راه نور واقع در بلوار بسیج (حدفاصل خیابان سلمان و کاشانی) با شرکت در بخش بازی های ورزشی لحظات شاد و مفرحی را در کنار خانواده تجربه نمایند.

شاد راه نور به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده که با استقبال بینظیر شهروندان و مسافرین نوروزی همراه شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا