یزدفردا: فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با پرتردد خواندن محورهای مواصلاتی استان از شروع تعطیلات عید تاکنون، از افزایش ۹ درصدی تردد در محورهای ورودی استان طی این مدت خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در بازدید از محور ورودی شهرستان بهاباد ضمن گفت‌وگو با برخی مسافران و گوشزد نکات ایمنی رانندگی، اظهار کرد: خوشبختانه علیرغم افزایش تردد بالا با کاهش ۴۳ درصدی جانباختگان مواجه بودیم اما به جهت اینکه خودروها شتاب وسرعت بالایی که در محورها دارند شاهد افزایش ۲۰ درصدی تصادفات جرحی در محورها هستیم.

وی به برقراری گشت‌های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان یزد اشاره کرد و افزود: گشت‌های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی مستقر هستند تا اگر کسی اخلالی در تردد و حوزه ترافیک برای ناامنی مردم ایجاد کرد، اعمال قانون و خودرو این افراد به پارکینگ هدایت و تا پایان تعطیلات توقیف شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان از مردم خواست با توجه به این که محورهای استان یزد، طولانی، کویری، بی‌روح و خسته کننده است و اکثر تصادفات و واژگونی‌ها بر اثر خستگی و خواب آلودگی و سرعت بالا اتفاق می‌افتد، حتما در طول مسیر استراحت کرده و سپس به سفر خود ادامه دهند.

وی در بحث پیشگیری از سرقت و مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: یکی از رویکردهای پلیس در ایام عید امسال برخورد با اتباع غیرمجاز در استان و برخورد با معتادین متجاهر است چرا که بیشترین منشأ سرقت توسط همین معتادین صورت می‌گیرد لذا طرح برخورد با این افراد، اجرای طرح آرامش در شهر با جمع آوری معتادین در استان از اول تعطیلات و با شدت بیشتر است.

سردار بهدانی فرد در این رابطه از مردم خواست افراد معتاد یا خرده فروشان مواد مخدر را در صورت مشاهده به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا