هنرمند باید از طریق فیلم‌هایش، دغدغه‌هایش را مطرح کند؛ اظهار نظر کار سیاسیون است / جزییات فصل دوم عصرجدید+ویدیو
نویسنده : یزدفردا | شناسه خبر : 154718 | تاریخ انتشار : 22 Mehr 1398 - 13:25 | 2921 بازدید

یزدفردا: بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون درخصوص پروژه‌های امسال گفت: در حال حاضر همزمان مشغول به کار در پروژه‌های "قاتل و وحشی" به کارگردانی حمید نعمت الله، "آقازاده" بهرنگ توفیقی و تدریس در کلاس‌های آموزش بازیگری نیز هستم.

 

امین حیایی در گفت‌وگو با برنامه سرنا به علت پرکاری‌اش در سینما و تلویزیون اشاره کرد: وظیفه خودم می‌دانم در شرایط سخت اقتصادی که مردم فشارهای زیادی تحمل می‌کنند، در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی شرکت کنم تا خنده بر لبان مردم بیاورم و لحظاتی از فکر سختی‌های زندگی دور شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما همه مانند اقوام و دوستان بنده هستند که با یکدیگر ارتباط داریم و به همین دلیل به عشق مردم کارهای مختلف انجام می‌دهم و دوست دارم که تشویق این افراد را ببینم.

این بازیگر کشورمان درباره ورود هنرمندان به مسائل مختلف و بیان دغدغه‌ها افزود: درحقیقت در فیلم‌های مختلف، دغدغه‌ها از طریق بازیگران مطرح می‌شود؛ لذا به زبان آوردن موضوعات مختلف توسط هنرمندان وجه هنری را از بین می‌برد چراکه بیان موضوعات مختلف وظیفه سیاستمداران است و هنرمندان کار سیاسی نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: دولتمردان ما باید بدانند که اگر جایگاهی دارند به خاطر مردم بوده است چراکه همگی به عشق این سرزمین تلاش می‌کنیم. امیدواریم مانند قبل، در خارج از کشور احترام به مردم ایران بازگردد و ایرانی‌ها را دوست داشته باشند. 

حیایی در پایان به فصل دوم عصرجدید اشاره کرد و عنوان کرد: در مراحل پیش تولید هستیم تا بودجه برنامه توسط سازمان اعلام گردد و شروع فصل جدید توسط احسان علیخانی استارت بخورد و اعلام شود.

 

 
برچسب ها
ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.