بازدید مدیر عامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد از پایگاه خبری یزدفردا (فیلم)
نویسنده : یزدفردا | شناسه خبر : 158229 | تاریخ انتشار : 24 Mordad 1399 - 22:41 | 7067 بازدید
اامسال تمام اتوبوس های شهری یزد مجهز به کولر شد و هیچ اتوبوسی در مسیرهای شهری بدون کولر نمی باشد .

یزدفردا :دکتر شفیعی مدیر عامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد به همراه معاونین  این سازمان عصر روز پنج شنبه در دفتر یزدفردا حاضر و ضمن عرض خسته نباشید به خبرنگاران پایگاه خبری یزدفردا از تلاش رسانه ها در طول سال تشکر کرد .

شفیعی مدیر عامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد در ابتدا اظهار داشت :به عنوان یک خبر خوب امسال با کمک شهرداری یزد موفق به خرید 12 دستگاه اتوبوس با هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال شد.

وی در ادامه افزود:امسال تمام اتوبوس های شهری یزد  مجهز به کولر شد و هیچ اتوبوسی در مسیرهای شهری بدون کولر نمی باشد .

مدیر عامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد در ادامه به بهسازی 50 دستگاه اتوبوس به صورت صد  در صد اشاره کرد و گفت:107 دستگاه اتوبوس  کولردار شده  و عمر ناوگان حمل و نقل سازمانی شهر یزد نیز تک رقمی شد و به 9.5 سال رسید.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد در ادامه با اشاره به توجه این سازمان به تمام بخش های حمل و نقل شهری افزود:: رانندگان تاکسی  که جهت تعویض تاکسی فرسوده خود ثبت نام نموده بوده یا هم اکنون مایل به تعویض تاکسی های فرسوده خود هستند جهت ادامه روند می توانند اقدام کنند.

محمدرضا شفیعی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد   از شروع ثبت نام جهت تعویض تاکسی های فرسوده خبر داد و گفت: رانندگانی که جهت تعویض تاکسی فرسوده خود ثبت نام نموده بودند یا هم اکنون مایل به تعویض تاکسی های فرسوده خود هستند می توانند با در دست داشتن مدارک شناسائی راننده و نیز تاکسی مربوطه به سازمان حمل و نقل مراجعه نموده و جهت تکمیل عملیات ثبت نام تعویض خودرو خود اقدام نمایند.

شفیعی قیمت اعلامی خودرو تاکسی سمندEF۷ را ۹۵ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ را ۸۸ میلیون تومان عنوان کرد.

وی در ادامه از رسانه ها خواست مشکلات حمل و نقل را اعلام و آماده پیگیری موضوعاتی که توسط رسانه ها منعکس می شود هستیم و با نگاه تعاملی می شود مردم را با ناوگان حمل و نقل و عمومی آشتی داد .

برچسب ها
ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.