زمان : 31 Mordad 1394 - 19:20
شناسه : 109824
بازدید : 20872
مرحوم دهقان  یکی از سنگین وزنهای استان یزد در اوج ناباوری درگذشت+تصاویرترحیم !! مرحوم دهقان یکی از سنگین وزنهای استان یزد در اوج ناباوری درگذشت+تصاویرترحیم !!
یزدفردا " حاج حسین دهقان که بر اثر یک عفونت ساده در دندان در بستر بیماری بود  سرانجام در روز 21مردادماه در بیمارستان شهید صدوقی یزد دعوت حق را لبیک گفت

وی در روز پنج شنیه 22مرداد پس از تشییع د ر روستای طزرجان و اقامه نماز میت توسط حضرت ایت الله محمد علی احمدی فقیه (داماد ایت الله العظمی بهاالدینی)به دلیل وزن زیاد قابل تشییع نبود و در خودروی حامل جنازه تشییع  وسپس در جوار مسجد دوازده امام طزرجان به خاک سپرده شد.

مرحوم حاج حسین دهقان با 240 کیلو وزن  تمام کارهای خود را انجام داده و در امور خیریه روستای  طزرجان نیز سهم بسزایی داشته و شاید با رفتن او خیلی از خانواده های این روستا عزادار شده باشند  چون به نوعی غمخوار خود را از دست داده اند !

خانواده وی ضمن تشکر از هیات مذهبی طزرجان ،اهالی و کلیه دوستداران وی  که در مراسمات این عزیز از دست رفته شرکت نموده اند بخصوص  از حضرت ایت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ،حضرات ایات احمدی فقیه  ارتحال خادم الحسین جوان ناکام حاج حسین دهقان نهایت همدردی و محبت را داشته اند تشکر و از دوستداران حاج حسین خواستند تا اعلام نظر کمسیون پزشکی از هرگونه اظهارنظر دیگری بپرهیزند.

گزارشی تکاندهنده ازبیماری چاق ترین مرد یزدی تا فوتش ؟؟!!!





سایت خبری یزد فردا