یزدفردا :او که با  وزن نزدیک به 240 کیلوگرم  به عنوان تنها پسر و مرد خانه در کنار مادر پیرش در روستا مانده و بعد از فوت پدرش پرچم دار عزای سالار شهیدان در روستای طزرجان بود ه است .

شاید  کمتر کسی با این وضعیت میتوان یافت که  در خدمت به والدین ،جامعه  و  چنین ساعی و پرتلاش باشد .اری اون کسی نیست جزء حاج حسین ...با وزن حدود240کیلو گرم اهل و ساکن روستای ظزرجان یزد .

حاج حسین  تنها پسر خانواده در سال 1360 متولد شد و داری شش خواهر میباشد  او از همان کودکی سنگین وزن بود  و در روستای طزرجان در  دامان مادری مومن  زندگی خود را سپری کرد و هیچگاه به دنبال سوء استفاده از جامعه دولت و غیره نبوده است  و بارها از رسانه های مختلف در خواستهایی برای مصاحبه و غیره داشت ولی قبول نکرد وخدمت به مردم را در  تعاونی روستایی با قدرت و علاقه  انتخاب  ودر خدمت محرومان تلاش کرد.

تقدیر خداوند چنین شد مادر پیر تنها مرد خانه اش را با که  بر اثر بیماری عفونی بیمار شده بود   به بیمارستان  گودرز یزد برد و روند درمانی وی اغاز شد.

آنگونه که شاهدین می گویند در چند روز اول روند رسیدگی بسیار نا مناسب ا و رفته رفته وضعیت وی بدتر شد و با لطف خداوند و سفارش  انسانهای خیر خواه  ودوستان وضعیت رسیدگی تغییر و پس از 10روز بستری در بخش icuبه بخش انتقال یافت و متاسفانه کادر درمانی بیمارستان   در مرخص کردن او عجله کرده و او را به خانه فرستادند  و کمتر از دو روز توانست در منزل بماند  و حال وی بدتر از قبل شد که  با اروژانس 115 تماس گرفته شد و  امتناع از بردن وی به بیمارستان با همت اهالی محل وی را در کف آمبولانس اورژانس  گذاشته و به بیمارستان شهید صدوقی یزد انتقال دادند .. و رفته رفته  سطح هوشیاری خود را از دست داد ...و مادر پیر چشم انتظار لطف خداوند ،دعای مردم و همت مسولین میباشد و متاسفانه با خبر شدیم که ایشون یک هفته قبل  عطای زندگی را به لقایش بخشید و دعوت حق را لبیک گفت !

آنگونه که مطلعین می گویند برای چنین بیمارانی رادیولوژی و سی تی اسکن و غیره   امکان پذیر نیست وراهکار ان چیست  نمی دانیم !!!  بیمارستان گودرز در بافت قدیم  از لحاظ امکانات  و استانداردهای بهداشتی قابل تایید است

مرخص کردن بیمار بر اساس چه ضوابطی باید انجام شود ودر چند متری بخش مراقبت های ویژه کار عمرانی در جریان و کمترین تکریم وامکانات برای ملاقات کنندگان icu گودرز لحاظ نگردیده است واگر بیماری  سنگین وزن باشد نباید امکاناتی برای  انتقال وی به بیمارستان باشد و اورژانس میتواند بگوید وظیفه ما نیست  انتقال این چنین بیمارانی !!

و سئوالات بی جوابی که امید واریم  پاسخ ان را آنهایی که می دانند به دوستان حاج حسین ها بدهند!!!

بالاخره حاج حسین رفت امیدواریم برای زندگانی همانند حاج حسین فکری شود!!





سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا