زمان : 17 Aban 1387 - 19:19
شناسه : 13629
بازدید : 298266
نتايج قرعه کشي متقاضيان سفر عمره مفرده اعلام شد-(140 نظر) نتايج قرعه کشي متقاضيان سفر عمره مفرده اعلام شد-(140 نظر)
نتايج مرحله نخست قرعه کشی متقاضيان عمره مفرده جاری اعلام  شد.
یزدفردا : شما می توانید نتایج قرعه کشی را اینجا مشاهده کنید و اگر برنده نشدید ایندفعه خبر زیر را کامل بخوانید .



 اطلاعیه سازمان حج و زیارت:دارندگان فیش های بانک ملی و اولویت تا 70 بانک ملت آماده عمره باشند







تایج قرعه کشی اولویت تشرف به عمره مفرده اعلام شد.

با توجه به قرعه کشی فیش های ثبت نامی بانک ملت در تاریخ07/07/89با حضور مسئولین ذیربط در سازمان حج و زیارت، افراد باقی مانده فاقد اولویت ثبت نام قرعه کشی ودارای شماره اولویت ثبت نام شدند.

اولویت اعلام شده از طرف بانک ملت از طریق پیام کوتاه ، نامه به اطلاع عموم ثبت نام کنندگان محترم رسیده ویا در حال ارسال می باشد.

لذا اولویت اعلام شده فقط شامل شماره اولویت ثبت نام بوده و زمان دقیق اعزام اولویت های اعلام شده از طرف سازمان حج و زیارت از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید. 

روشهای اطلاع از نتیجه قرعه کشی سفر عمره مفرده

مراجعه به سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی( (www.bankmellat.ir ارسال پیامک حاوی( شماره ثبت نام) به شماره 200034 تماس با مرکز ارتباط ملت به شماره تماس 1556-021 مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور (ترجیحاًشعبه ثبت نام کننده)

توجه : زمان اعزام و سایر اقدامات لازم برای پذیرفته شدگان متعاقباًاز سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

 


Bank Mellat اعلام نتايج قرعه کشى سفرعمره مفرده(1390)

اعلام نتايج قرعه كشي سفر عمره مفرده سال 1390




قابل توجه ثبت نام شدگان عمره مفرده

مراسم قرعه کشي سفر عمره مفرده در تاريخ 28/10/90 با حضور نمايندگان محترم نهادهاى نظارتى کشور برگزار و نتيجه قرعه كشي از اولويت 301 الي 600 مشخص شده است. (300 اولويت اول مربوط به ثبت نام شدگان سال 1387 مي باشد.)
خاطر نشان مي سازد علاوه بر اولويت هاي جديد، 300 اولويت اول مربوط به ثبت نام سال 1387 نيز قابل دسترس مي باشد .
 
موارد مرتبط با قرعه کشى عمره مفرده:
 
  • قرعه کشى براساس شماره گروه ها انجام شده است، لذا انتخاب شدن يک نفر از يک گروه به معنى انتخاب شدن تمام اعضاى آن گروه مى باشد.
  • زمان اعزام و ساير اقدامات لازم براى پذيرفته شدگان عمره متعاقباً از سوى سازمان حج و زيارت اعلام خواهد شد.
  • ثبت نام شدگان در صورت تمايل قادر خواهند بود نسبت به انصراف از ثبت نام و برداشت وجه از حساب خود اقدام نمايند.
توجه: بديهى است برداشت مبلغ وديعه و انصراف از ثبت نام به منزله از بين رفتن اولويت هاى موجود براى انصراف دهنده بوده و حق هرگونه اعتراض را از خود سلب مى نمايد.
ادامه






اعلام نتايج قرعه کشى سفرعمره مفرده سال 1390




نتایج حج عمره بانک ملی ایران هم لحظاتی قبل اعلام گردید و از طریق لینک زیر قابل دسترسی است

نتایج حج عمره بانک ملی ایران هم لحظاتی قبل اعلام گردید و از طریق لینک زیر قابل دسترسی است

omreh90.bmi.ir

نتایج عمره بانک ملی ایران 90

اعلام نتایج عمره مفرده 90





اولویت های عمره کی اعزام می شوند+جدول اعزام اولویت های عمره کی اعزام می شوند+جدول اعزام

تاریخ : دوشنبه 17 بهمن 1390 - قبل‏ازظهر 01:15




رییس سازمان حج و زیارت کشور اعلام کرد: نتایج مرحله نخست قرعه کشی متقاضیان عمره مفرده روزجمعه 17 آبان ماه جاری اعلام می شود.
" مصطفی خاکسار قهرودی" روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از پنجم فروردین تا پنجم خردادماه امسال سه میلیون و 373هزار و 176برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده بودند که در مرحله نخست اسامی پذیرفته شدگان یک میلیون و 200 هزار نفر اعلام خواهد شد.
وی بابیان اینکه قرعه کشی عمره مفرده به صورت کاملا مکانیزه و در دو مرحله فردا (سه شنبه) ساعت 14 باحضور مسئولان و رسانه های جمعی در سالن همایش سازمان حج و زیارت برگزار می شود، افزود:در پایان مرحله نخست، حدود یک میلیون و 200هزار نفر از متقاضیان با مکانیزم قرعه کشی و با توجه به سهم درصد هر استان انتخاب می شوند.
وی گفت: در مرحله دوم، افراد منتخب با توجه به گروه های ثبت نامی به 200دسته تقسیم می شوند که تفکیک فوق براساس استان بوده و تعداد افراد در هر دسته برابر خواهد بود.
وی افزود: برای تعیین اولویت در هر استان، بین 200 دسته یاد شده مجددا قرعه کشی انجام خواهد شد تا اولویت اعزام مشخص شود.
خاکسار قهرودی، رعایت اصل عدالت با انجام دو بار قرعه کشی، رعایت سهم درصد ثبت نام هر استان در هنگام قرعه کشی و تعیین اولویت اعزام متقاضیان را از جمله ویژگی های قرعه کشی عمره مفرده ذکر کرد.
وی بااشاره به اینکه قرعه کشی عمره مفرده بین سرگروه ها انجام می شود، افزود: 928هزار و 855 سرگروه در این قرعه کشی شرکت خواهند کرد که تعداد افراد یک گروه از یک نفر تا 600 نفر متغیر خواهد بود.
خاکسار توضیح داد: چنانچه نام هر سرگروهی در قرعه کشی بیرون بیاید تمام افراد آن گروه به عمره مفرده اعزام خواهند شد.
وی بااشاره به اینکه تعداد متقاضیان سفر عمره مفرده، شش برابر ظرفیت اعزام به حج عمره هستند، افزود:با اعزام پذیرفته شدگان مرحله نخست، بیش از دو میلیون و 173 هزار نفر از متقاضیان سفر به عمره مفرده باقی می مانند که این افراد نسبت به متقاضیان ثبت نام جدید در اولویت خواهند بود.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: اعزام نخستین گروه از منتخبین قرعه کشی حج عمره بعداز تشرف 600 هزار نفر از افراد ثبت نام شده در سال های قبل شروع خواهد شد که احتمالا اعزام نخستین گروه از این متقاضیان از سال 89 خواهد بود.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: نام نویسی متقاضیان جدید سفر عمره مفرده از اوایل سال 88 آغاز خواهد شد.
" علیرضا لک زاده" مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت نیز دراین نشست گفت: وجوه واریزی متقاضیان سفر عمره مفرده از سود بلندمدت برخوردار می شود.
وی بااشاره به اینکه نتایج قرعه کشی متقاضیان سفر عمره مفرده از صبح جمعه 17 آبان ماه جاری اعلام می شود، گفت: پس از مشخص شدن نتیجه قرعه کشی، برای همه افراد پذیرفته شده، پیامکی حاوی نام و نام خانوادگی، نتیجه قرعه کشی و شماره اولویت ارسال می شود.
لک زاده افزود: پیامک یاد شده برای آن دسته از ثبت نام شدگانی است که در قرعه کشی پذیرفته شده اند ویا در سیستم دارای شماره تلفن همراه نیستند، ارسال نخواهد شد.
وی اظهارداشت: پذیرفته شدگان همچنین می توانند از طریق سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir و ورود شماره ثبت نام و شماره ملی از نتایج قرعه کشی آگاه شوند.
مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت همچنین از متقاضیان خواست برای اطلاع از نتایج قرعه کشی با مرکز تلفن گویای عمره مفرده به شماره 84251000 و وارد کردن شماره ثبت نام تماس بگیرند.
وی، ارسال پیامک حاوی شماره ثبت نام به شماره 200034 و مراجعه به شعبه ثبت نام را از دیگر شیوه های اطلاع از نتایج قرعه کشی عمره مفرده اعلام کرد.
 
یزدفردا
www.yazdfarda.com