زمان : 09 Tir 1386 - 23:13
شناسه : 6451
بازدید : 2896
دکتر احمدی معاون رئیس جمهورورئیس دانشگاه پیام نورکشورازدانشگاه پیام نورواحدزارچ بازدید نمود. دکتر احمدی معاون رئیس جمهورورئیس دانشگاه پیام نورکشورازدانشگاه پیام نورواحدزارچ بازدید نمود.

دکتر احمدی معاون رئیس جمهورورئیس دانشگاه پیام نورکشورازدانشگاه پیام نورواحدزارچ بازدید نمود.

گروه خبر فرهنگي يزدفردا :دکتر احمدی معاون رئیس جمهور و رئیس دانشگاه پیام نور کشور به همراه دکتر صادقی رئیس دانشگاه یزد روز جمعه ازمحل و امکانات موجود دانشگاه پیام نور زارچ بازدید نمودند
در این بازدید که روحانیون و مسئولین بخش حضور داشتند ، دکتر احمدی رئیس دانشگاه پیام نور کشور از تلاش و پیگیری مسئولین بخش زارچ جهت راه اندازی این دانشگاه تقدیر و تشکر نمود و از آغاز به کار این دانشگاه در اول مهرماه سال جاری خبرداد.

وی دانشگاه را از نعمت های الهی و توفیقات دولت و مجلس خواند و گفت : نظر دولت این است که ان شاء الله هر فردی نزدیک خانه خود بتواند درس بخواند و هر شهر و روستایی دانشگاه دولتی داشته باشد و اگر همکاری دولت و ملت نبود اتفاق نمی افتاد.

مسئول دانشگاه پیام نور زارچ در گفتگو با عزيزي خبرنگار یزد فردا گفت : این اولین واحد دانشگاهی است که در زارچ راه اندازی می شود و افتتاحییه آن در شهریورماه سال جاری خواهد بود.

مهدی اقبالی افزود: دانشگاه پیام نور زارچ در مهر ماه سال جاری در 6رشته کامپیوتر ، فناوری اطلاعات حقوق ، فقه و فلسفه و کلام ، مدیریت صنعتی ، مدیریت جهانگردی پذیرش دانشجو خواهد داشت.

يزدفردا

اخبار فرهنگي يزدفردا

 با صدور حكمي از سوي دكتر احمدي نژاد حسن حبيبي رييس بنياد ايران شناسي ابقا شد
تاریخ : شنبه 09 تير 1386 - بعدازظهر 11:56