13داوطلب جهت چهارمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر در شهرستان اردکان ثبت نام نموده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر اردکان با اعلام این خبر گفت: چهارمین مجمع هلال احمر اردکان همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 24 اردیبهشت ماه راس ساعت 9 صبح برگزار می گردد.
جواد کمال آبادی در گفتگوی اختصاصی با خانه داوطلبان خبرنگار جمعیت هلال احمر اردکان با تشریح فرایند انتخابات پیش رو گفت: مهم ترین دستور کار مجمع اعضا و داوطلبان; برگزاری انتخابات مجمع برای انتخاب چهار نفر به عنوان اعضای شورای اجرایی و یک نفر به عنوان بازرس برای مدت 4سال می باشد. وی افزود: از منتخبان انتخابات اردکان 2 نفر به مجمع استان برای انتخاب هیات مدیره هلال احمر استان راه خواهند یافت.
رئیس جمعیت هلال احمر اردکان، مشارکت اعضا و داوطلبان در امور اجرایی جمعیت و بهره مندی بیشتر از ظرفیت اعضا در راستای برنامه های انسان دوستانه هلال احمر را از جمله اهداف  اصلی تشکیل مجمع و انتخاب شورای اجرایی هلال احمر عنوان و اظهار امیدواری کرد: این مجامع و به تبع آن شوراهای اجرایی منتخب مجامع بتوانند به جایگاه شایسته و بایسته خویش دست یابند. کمال آبادی همچنین سابقه عضویت  6ماهه در هلال احمر و تکمیل بودن سرانه فعالیت داوطلبی اعضا را از جمله شرایط امکان حضور در مجمع اعلام کرد و از اعضا و داوطلبان مدعو خواست در روز تشکیل مجمع کارت ملی و برگ دعوتنامه خود را به همراه داشته باشند.  وی در پایان از کلیه اعضای واجد شرایط رأی دادن که دعوتنامه خود را طی روزهای آتی دریافت خواهند کرد خواست تا با شرکت در انتخابات چهارمین مجمع هلال احمر شهرستان در یک حرکت ملی داوطلبانه سهیم شوند تا به دنبال آن شاهد انتخاب یک شورای اجرایی کارآمد و پویا برای جمعیت هلال احمر اردکان باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا