محمد زاده رحمانی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بافق زمینه سازی رشد و بالندگی و افزایش آگاهی مردم را در گرو توسعه کتابخانه ها و افزایش سرانه مطالعه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق با حضور سرپرست فرمانداری ، رییس اداره کتابخانه های عمومی و جمعی از اعضای این انجمن در محل فرمانداری برگزار شد.

 در ابتدای این نشست سرپرست فرمانداری بافق دو کتاب با عنوان های کایزن،کلید موفقیت رقابتی ژاپن و کتاب راهکارهای کاهش فقر را به حاضرین معرفی نمود.

محمد زاده رحمانی يكي از شاخص هاي مهم توسعه منابع انساني را در بحث كتاب و توسعه كتابخانه ها دانست و افزود: وجود کتابخانه ها به عنوان یک بستر فرهنگی مناسب، زمینه ساز رشد و آگاهی افراد یک جامعه است که در صورت توسعه آنها و افزایش سرانه مطالعه می تواند در بخشهای مختلف جامعه اثر گذار باشد.

در ادامه این نشست رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق عضویت در کتابخانه های عمومی در امسال را نسبت به سال گذشته چشم گیر عنوان نمود و افزود:آمار عضویت در کتابخانه های عمومی بافق در یک ماهه آبان امسال برابر با کل سال گذشته می باشد.

الهام آقایی بازدید دانش آموزان بیش از 50 آموزشگاه های بافق از کتابخانه های عمومی شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی یکی از موارد مهم در افزایش تعداد عضویت در کتابخانه های عنوان کرد و گفت:بهسازی و شاداب سازی کتابخانه های عمومی گامی موثر در جذب مخاطبین بویژه نوجوانان و جوانان می باشد که می طلبد مسئولان دستگاه های مختلف حمایت و همکاری لازم در این زمینه داشته باشند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا