مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد به همراه فرماندار بافق و هيات همراه با امام جمعه بافق ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "مديركل دفتر امور اجتماعي استانداري يزد به همراه فرماندار بافق و هيات همراه با امام جمعه اين شهرستان ديدار و گفتگو كرد.

"مجيد جواديان زاده" در اين ديدار كه در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن تشريح اقدامات ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي گفت: ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي به منظور ارج نهادن به مقام و جايگاه انسان در جامعه با دو رويكرد و هدف اساسي، حفظ حقوق شهروندي و عفاف و حجاب افراد در جامعه تشكيل شده است.

وي در ادامه اين جلسه بر ضرورت بهره گيري از ظرفيت ائمه جمعه و نشريات و رسانه ها در زمينه صيانت از حقوق شهروندي و فرهنگ سازي در زمينه عفاف و حجاب تاكيد نمود.

مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري يزد افزود:خوشبختانه در دولت تدبير و اميد اقدامات خوبي براي خدمت‌رسانی به مردم و صيانت از حقوق شهروندي انجام‌شده است اما تحقق اين مهم نياز به همدلي، تعامل و مشاركت بيشتر همه دستگاه‌های اجرايي شهرستان دارد.

امام جمعه بافق نيز در اين ديدار با اشاره به جايگاه انسان در فرهنگي ديني گفت: انسان در فرهنگ ديني و سيره ائمه اطهار (ع) همواره از جايگاه ويژه برخوردار بوده است و انسان از هر قوم و ملتي و با هر آييني  كه باشد جايگاه رفيعي دارد.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني برخورد دقيق و ظريف با افراد جامعه را از سيره ائمه و جز ويژگي هاي اساسي دين مبين اسلام عنوان كرد و گفت: در زمينه فرهنگ سازي عفاف و حجاب در جامعه و صيانت از حقوق شهروندي بايد رفتار و برخورد ها به شيوه اي صيحيح و مناسب صورت گيرد تا نتيجه مورد نظر حاصل شود.

امام جمعه بافق در پايان با قدرداني از مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري يزد اقدامات مسئولان ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي شهرستان را مثبت ارزيابي نمود و از زحمات آنان در اين ستاد تشكر كرد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا