باشگاه پرسپولیس پس از اظهار نظر سرپرست فجرسپاسی در مورد مبلغ قرارداد رضا حقیقی، توضیحاتی را ارائه کرد.
 
پس از انتقال رضا حقیقی از فجرسپاسی به پرسپولیس اخبار ضد و نقیضی در مورد میزان قرارداد این بازیکن مطرح شد اما صبح امروز دوشنبه محمد عاری سرپرست فجرسپاسی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد پرسپولیس یک میلیارد و 250 میلیون تومان برای جذب حقیقی هزینه کرده است.

به دنبال انتشار این خبر ، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در مورد مبلغ قرارداد بازیکن جدید تیم فوتبال این باشگاه ارائه کرد. حسین قدوسی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: ضمن احترامی که برای سرپرست فجرسپاسی قائلیم اما باید اعلام کنم که رقم مطرح شده از سوی ایشان صحت ندارد.

وی ادامه داد: براساس توافق مدیران دو باشگاه مبلغ 600 میلیون تومان برای رضایت نامه حقیقی نقدا به باشگاه فجرسپاسی پرداخت شده و 250 میلیون تومان نیز به حقیقی پرداخت شده که در قرارداد طرفین قید شده در صورت عملکرد مثبت و تاثیرگذار، پاداش هایی نیز در حد معقول و براساس پاداش بازیکنان ملی پوش به وی پرداخت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه در حال حاضر روابط بین مدیران دو باشگاه پرسپولیس و فجرسپاسی بسیار حسنه و قابل احترام است خاطرنشان کرد: زمانی که تیم ما به شیراز رسید آقای یاوری و جعفری تماس گرفتند و به عنوان میزبان برای هر گونه کمک به تیم ما اعلام آمادگی کردند و این رفتار آنها باعث شد آقای رویانیان در مصاحبه بعد از بازی اعلام کند که حتی اگر به فجر هم می باختیم ناراحت نمی شدم چرا که آقای یاوری رفتار پهلوانانه ای داشتند و ما به تیم شهید سپاسی باخته بودیم.

قدوسی ادامه داد: در شرایطی که روابط این دو باشگاه اینقدر مستحکم است، مصاحبه های اینچنینی حاشیه هایی را ایجاد می کند و ممکن است در روابط آینده تاثیر گذار باشد. البته همانطور که گفتم این روابط آنقدر مستحکم هست که این مصاحبه ها هم خللی در آن ایجاد نمی کند. قبلا هم گفته بودند که باشگاه ما 2 میلیارد تومان به فجر کمک کرده که درست نبود.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: در همین لیگ امسال تیم هایی به غیر از پرسپولیس به یک بازیکن بالای یک میلیارد و 800 میلیون تومان داده و یک باشگاه هم به یک بازیکن برای یک فصل بالای 2 میلیارد تومان داده است. در این شرایط نمی دانم چرا همه روی پرسپولیس زوم کرده اند. شاید به این خاطر که آقای رویاینان با صداقت رقم قرارداد بازیکنان را اعلام کرد.

وی در پایان گفت: بازهم تاکید می کنم که رقم پرداختی باشگاه پرسپولیس با رضا حقیقی رقمی که از سوی سرپرست باشگاه فجرسپاسی اعلام شده نیست. امیدوارم آقای عاری از مدیریت باشگاه سوال کنند که این مبلغ چقدر بوده و بعد اظهار نظر کنند تا خدشه ای به روابط خوب این دو باشگاه وارد نشود

 

افشای مبلغ انتقال رضا حقیقی به پرسپولیس

 
البته محمود یاوری در نشست‌های خبری پیش از بازی‌های فجر در لیگ برتر اعلام کرده بود که پرسپولیس با پول میلیاردی حقیقی را به خدمت گرفته است ولی صحبت‌های این مربی هم تکذیب شد و موضعگیری‌های مسئولان باشگاه باعث شد تا حتی یاوری هم به توجیه حرف‌هایش بپردازد.
 
 پس از انتقال رضا حقیقی از باشگاه فجر به پرسپولیس قبل از تعطیلات نیم فصل صحبت‌های زیادی در خصوص مبلغ انتقال این بازیکن مطرح شد. در حالی که در آن مقطع زمانی بسیاری از رسانه‌ها اعلام می‌کردند گرفتن رضایتنامه حقیقی و بستن قرارداد این بازیکن با سرخپوشان هزینه میلیاردی برای پرسپولیس داشته است، جعفر جعفری مدیرعامل این باشگاه رقم رضایتنامه حقیقی را 650 میلیون تومان اعلام کرد.
 
البته محمود یاوری در نشست‌های خبری پیش از بازی‌های فجر در لیگ برتر اعلام کرده بود که پرسپولیس با پول میلیاردی حقیقی را به خدمت گرفته است ولی صحبت‌های این مربی هم تکذیب شد و موضعگیری‌های مسئولان باشگاه باعث شد تا حتی یاوری هم به توجیه حرف‌هایش بپردازد.
 
با این حال محمد عاری سرپرست تیم فوتبال فجر بعد از باخت این تیم به پرسپولیس گفت: قصد من این نیست که حالا و بعد از باخت این صحبت‌ها را مطرح کنم ولی پرسپولیس در نیم فصل به دو بازیکن جدید خود یعنی حقیقی و "پروویچ" دو میلیارد تومان پرداخت کرده است. پولی که دو سوم هزینه کل فجر در یک فصل را شامل می‌‍شود.
 
وی تاکید کرد: شاید حرف‌های من به پرسپولیسی‌ها بر بخورد ولی این فوتبال نیست. پرسپولیس در نیم فصل برای حقیقی یک میلیارد و 250 میلیون تومان پرداخت کرد و تازه این رقمی است که ما از آن خبر داریم و شاید پشت پرده چیز دیگری هم باشد.
 
سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی در حالی رقم دریافتی این باشگاه و رضا حقیقی از پرسپولیس را افشا کرد که مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون رقم مشخصی را اعلام نکرده بودند.


 

واکنش حقیقی به افشای قرارداد میلیاردیش

 
وی افزود: آقایان باخته‌اند و این حرف‌ها را می‌زنند و مثل روز روشن است که به دنبال چه هدفی هستند، چرا آنها در بازی‌های قبلی این حرف‌ها را نمی‌زدند؟ چون همه چیز برایشان خوب بود اما الان چون باخته‌اند می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند که به نظرم راهی پیش نمی‌برند.
 
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضورم در پرسپولیس یک میلیارد و 250میلیون تومان آب نخورده و این فقط یک حاشیه است.

رضا حقیقی در خصوص خبری مبنی بر اینکه حضور این بازیکن در پرسپولیس یک میلیارد و 250 میلیون تومان بوده است، اظهار داشت: واقعاً از این خبر تعجب می‌کنم هرگز این رقم درست نیست و من حضورم در پرسپولیس یک میلیارد و 250میلیون تومان آب نخورده است. می‌دانم برخی شایعه‌سازان به دنبال چه هدفی هستند.
 
وی افزود: آقایان باخته‌اند و این حرف‌ها را می‌زنند و مثل روز روشن است که به دنبال چه هدفی هستند، چرا آنها در بازی‌های قبلی این حرف‌ها را نمی‌زدند؟ چون همه چیز برایشان خوب بود اما الان چون باخته‌اند می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند که به نظرم راهی پیش نمی‌برند.
 
حقیقی خاطرنشان کرد: این مطالب را اعلام می‌کنند تا به دنبال هدف خود برسند. من نمی‌دانم می‌خواهند چه چیزی را ثابت کنند اما برای این شایعه سازان فقط متأسفم. حالا که آمده‌ام سه بازی برای پرسپولیس انجام داده‌ام این شایعات را درست می‌کنند تا به من و تیمم ضربه بزنند. مطمئن باشید به در بسته می‌خورند البته من فقط به آنها احترام می‌گذارم ولی بدانند که کارشان درست نیست.

 

حاشيه های ديدار فجر و پرسپوليس

 
هواداران فجرسپاسي که از شکست ناراحت بودند عليه هافبک پرسپوليس و مسئولان باشگاه شعار سر‌دادند.
 
هواداران فجر سپاسي که از شکست 2 بر صفر برابر پرسپوليس ناراحت بودند عليه رضا حقيقي هافبک سابق خود که در نيم فصل دوم به پرسپوليس رفت شعار سردادند. آنها حتي عليه مسئولان باشگاه نيز شعار سر دادند.
 
*علي کريمي و مهدي مهدوي‌کيا دو کاپيتان پرسپوليس پيراهن خود را به پسربچه معلول کنار زمين دادند.
 
*دو سه بازيکن فجر در پايان مسابقه از ناراحتي روي زمين افتادند و يکي از بازيکنان بيهوش شد و با آمبولانس به بيرون ورزشگاه بردند.
 
* رضا حقيقي به رختکن تيم فجر رفت و به بازيکنان و کادر فني خسته نباشيد گفت.
 
پرسپوليس 2 بر صفر فجرسپاسي را شکست داد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا