یزد فردا/هاشمی رفسنجانی در پیامی به همایش نکوداشت آیت الله حاج شیخ علی اصغر معصومی، وی را نمونه ای از خیل تربیت شدگان حوزه های مقدس علمی دانست.
 
دانشجو، هاشمی رفسنجانی در پیامی به همایش نکوداشت آیت‌الله حاج شیخ علی‌اصغر معصومی، وی را نمونه‌ای از خیل تربیت شدگان حوزه‌های مقدس علمی دانست که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، با معمار کبیر آن (قدس سره) همراه و رنج تبعید از شهری به شهری را تحمل و همواره در کنار یاران امام در دوران مبارزه به روشنگری و افشای رژیم طاغوت پرداخته است.

 

 

به گزارش یزد فردا متن کامل این پیام به شرح ذیل است :
 

حوزه‌های علمیه در بستر تاریخ همچون کانون‌های نور، مشعل‌های فروزان بسیاری را فرا راه بشر نهاده و تربیت شدگان این حوزه‌های عظیم علمی با مجاهدت، تلاش و استقامت خویش همچون گوهرهای شب چراغ به هدایت امت و تبلیغ و تبیین معارف اسلامی پرداخته‌اند. اینان زندگی خویش را وقف خدمت به اسلام و مسلمین نموده و برای دفاع از کیان اسلام و تشیّع سر از پا نشناخته و تا مرز شهادت رفته و عمّامه آنان به خون سرشان خضاب گردیده است.


آیت‌الله شیخ علی‌اصغر معصومی نمونه‌ای از همین خیل تربیت شدگان حوزه‌های مقدس علمی است. ایشان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با معمار کبیر آن (قدس سره) همراه و رنج تبعید از شهری به شهری را تحمل و همواره در کنار یاران امام در دوران مبارزه به روشنگری و افشای رژیم طاغوت پرداخت. پس از پیروزی انقلاب با حکم رهبر کبیر انقلاب اسلامی به امامت جمعه شهرستان تربت حیدریه منصوب و در آن شهر منشأ خیرات و برکات گردیده و همراه با حضور خویش در کنار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، مشوّق و هدایت‌گر آنان بوده‌اند.
 

آیت‌الله معصومی که از دوستان قدیمی و با صفای ما بوده و هستند، در مجلس خبرگان رهبری در انتخاب رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشی تأثیرگذار داشتند و همواره در تبعیت و حمایت از معظم‌له متعبد و متواضع و همراه بوده‌اند. با تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه و یک دهه مدیریت موفق آن و انتصاب به سمت رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان، مظهر وحدت حوزه و دانشگاه شده و بر خدمات علمی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی ایشان افزوده و همچون پدری مشفق و مهربان، به هدایت و ارشاد مسئولان، استادان و دانشجویان این دانشگاه بزرگ پرداخته‌اند. خداوند ایشان را حفظ و خدمات ایشان را مستمر گرداند.


اینجانب تشکر و سپاس خویش را به پاس سال‌ها خدمات بی‌شائبه ایشان اعلام داشته، امیدوارم در کنار مضجع شریف عالم آل محمد(ص) حضرت امام رضا(ع) همچون گذشته، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشند. بر خود لازم می‌دانم از برگزارکنندگان و دست اندرکاران این نکوداشت، مخصوصاً مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و بالاخص در دو واحد مشهد و تربت حیدریه تشکر و تقدیر نمایم.
 

"افراد حاضر در این صفحه"

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا