یزدفردا"رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به واگذاری 550هکتار از اراضی روستای الک کامیاران گفت: این زمین ها که بیش از 500میلیارد ریال ارزش دارد به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب به کشاورزان روستا تقدیم می شود. 
محمد مخبر در مورد سرمایه گذاری های ستاداجرایی در کردستان نیز گفت: در سه سال گذشته 50هزار میلیارد ریال در قالب 25نوع خدمات و فعالیت در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سرمایه گذاری شده است.
 
وی افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود شرایط محیطی و سکونتی در روستاهای کمتر توسعه یافته استان کرمانشاه و رفع نارسایی ها و مشکلات موجود در بخش مسکن روستایی استان کرمانشاه تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکن محرومین با استانداری و بنیاد مسکن امضا شده است.
 
وی ادامه داد: حل مشکلات مسکن مناطق محروم روستایی که عمدتا از اثرات بجامانده از دفاع مقدس و محرومیت روستاهای این استان می باشد، مدنظر معظم له بوده است.مردم کردستان و کرمانشاه در اوایل انقلاب در صف مقدم جنگ با ضد انقلاب بودند و به رژیم بعث در دوران جنگ هشت ساله اجازه ندادند یک متر به خاک کشور تجاوز کند.
 
وی اظهار کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس مردم نقطه اتکا در موفقیت نظام بودند امروز نیز در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، تکیه نظام به مردم است.
 
وی خاطر نشان کرد که همانطور که در اوایل انقلاب در برابر توطئه های تجزیه خواهانه کشور مردم مقاومت کردند و پیروز و سربلند شدند در اقتصاد مقاومتی نیز باید سربلند باشند.
 
مخبر گفت: آمریکا در حالی که 15تریلیون دلار بدهکار است و وضعیت اقتصادی مناسبی ندارد، اما با چهره ریاکارانه و قدرت مابانه به دنبال این هستند که ما یا تسلیم شویم و یا فشارها را تحمل کنیم و در نتیجه تحمل فشارها از پا بیاستیم.
 
وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را که عصاره آن مدیریت، مشارکت، وفاداری و منابع مردم است را به عنوان راهکار مقابله با غرب و جنگ اقتصادی ارائه کرده اند که نجات دهنده کشور است. ایجاد اشتغال و توسعه کشور در چارچوب اقتصاد مقاومتی یکی از راهبردهای ستاد اجرایی است و در این راستا ستاد اجرایی سالانه 80هزار شغل جدید در کشور ایجاد می کند. 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا