یزدفردا"رئیس فدراسیون فوتبال اتخاذ تصمیم درمورد لغو اردوی های خارج از کشور تیم ملی فوتبال در ارمنستان و اتریش را بدلیل کمک به تیم های باشگاهی فوتبال عنوان کرد.


به گزارش ایرنا مهدی تاج شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جمعی از رئیسان فدراسیون های ورزشی از شیرخوارگاه امنه در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر سرمربیان تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس درخصوص لغو اردوی تیم ملی گفت: نمی خواهیم باشگاه ها ضرر کنند و هر دو اردو لغو شد تا به باشگاه ها کمک کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: امروز با کارلوس کی روش صحبت کردیم که وی درمورد این تصمیم نظر خود را اعلام کند.

تاج ادامه داد:کی روش در جلسه امروز از نوع برخورد و ادبیاتی که در موردش بکار گرفته شد اظهار ناراحتی کرد و به نظر می رسد که ادبیات خوبی نبوده است و باید طرفین آداب و احترام یکدیگر را حفظ کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: معتقدم که احترام باشگاه ها و تیم ملی باید حفظ شود.

تاج درخصوص نحوه تعامل با باشگاه های فوتبال، گفت:فوتبال سیطره گسترده ای دارد که البته در این میان برخی اهداف خاصی را در آن دنبال می کنند اما اگر همه بدنبال توسعه فوتبال بوده و در دور یک میز باشند مشکلات حل می شود.

وی اضافه کرد: مانیز دنبال این هستیم که دیدگاه ها را به هم نزدیک کنیم و در همین راستا فردا هیأت مدیره پرسپولیس به فدراسیون فوتبال می آید.

رئیس فدراسیون فوتبال در عین حال لغو اردوی تیم ملی فوتبال را موجب عقب افتادن برنامه های آماده سازی این تیم دانست.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ایی به همراه رئیسان برخی از فدراسیونهای ورزشی و جمعی از ورزشکاران عصر دوشنبه از شیرخوارگاه امنه بازدید کردند.

فدراسیون فوتبال ظهر امروز در اطلاعیه از لغو برنامه اردویی تیم ملی فوتبال که قرار بود از فردا ( سه شنبه) با سفر به کشور ارمنستان آغاز شود خبر داد و به ملی پوشان تیم ملی اعلام کرد که می تواننددر خدمت تیم های باشگاهی خود باشند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال نیز بعد از جلسه امروز با رئیس فدراسیون فوتبال در بیرون از محل فدراسیون در گفت و گو با خبرنگاران برخی از سرمربیان تیم های باشگاهی از جمله برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه نویی را عامل لغو اردوی تیم ملی فوتبال معرفی کرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا