سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، سید جلال حسینی را به عنوان کاپیتان این تیم در فصل جدید معرفی کرد.


به گزارش اعتدال به نقل از باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در جلسه آنالیز عصر دیروز (دوشنبه) سرخپوشان در اردوی کی یف اوکراین، کاپیتان پرسپولیس برای فصل جدید مسابقات معرفی کرد.

وی با اشاره به کاپیتانی سید جلال حسینی در تیم ملی و پرسپولیس و اینکه از نظر سنی و سابقه فوتبال بزرگتر از دیگر نفرات است، او را برای این سمت انتخاب کرد.

برانکو از بازیکنان خواست در انجام وظایف کاپیتانی، به حسینی کمک کنند و متقابلا از او نیز خواست به همبازیانش به عنوان بزرگتر کمک کند و نکاتی را که می‌داند به بازیکنان منتقل کند.

پیش از این در رسانه ها گمانه زنی هایی درباره موضوع کاپیتانی پرسپولیس و اینکه این بازوبند از میان سید جلال حسینی و امید عالیشاه به کدام بازیکن می رسد، منتشر شده بود.

حسینی متولد 14 بهمن 1360 است و در فصل های دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر نیز سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشت. این بازیکن که 107 بازی ملی در کارنامه دارد، در فصل نقل و انتقالات از تیم نفت تهران جدا شد و یک بار دیگر به جمع سرخپوشان پیوست.

تیم فوتبال پرسپولیس اردوی تدارکاتی دو هفته ای خود پیش از آغاز لیگ برتر شانزدهم را در کشور اوکراین برگزار کرده و از روز جمعه 11 تیرماه در شهر کی یف بسر می برد
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا