فرمانده کل ارتش گفت: امیر موسوی در مرکز مطالعات طرح رشد را تهیه کرد و خدمت حضرت آقا داد و تایید گرفت که مرحله به مرحله آن، در حال اجرا شدن است.

به گزارش یزد فردا ، امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز چهارشنبه در مراسم جانشین جدید فرمانده کل ارتش، طی سخنانی گفت: مهمترین چهره امیر موسوی این بود که چهره علمی ارتش را تدوین کرد. چهره علمی با چهره سنتی تفاوت دارد. در ارتش جلوه خاصی داشت و این مسئله بسیار مهم بود.

وی افزود: امیر موسوی در مرکز مطالعات طرح رشد را تهیه کرد و خدمت حضرت آقا داد و تایید گرفت که مرحله به مرحله آن، در حال اجرا شدن است. یا ایشان، قرارگاه جهاد علمی در ارتش را با 4 محور جهادی، دانشگاهی و آمادی شکل داد که امسال ان شاالله امیر پوردستان این محور را ادامه خواهند داد.

فرماند کل ارتش با بیان اینکه امیر موسوی اداره رزمایش‌ها را با نوآوری همراه کرده بود، تصریح کرد: رروزی که برادر بزرگوار سردار باقری خواستند که جانشینی را از ارتش معرفی کنند از ما طلب نیرو کردند و ما با توجه به سیره قرآن بهترین‌مان را به ایشان معرفی کردیم و به آقای باقری هم در جلسه خصوصی گفتم، بعد از اینکه ایشان را دادیم، فهمیدیم چه کسی را از دست دادیم و واقعا بهترین‌مان امیر موسوی بود و بهترین‌مان را به ستادکل دادیم.

سرلشکر صالحی ادامه داد: دشمن شناسی معنای عام دارد برای سیاسی و غیرسیاسی؛ دشمن شناسی جزو وظایف نظامی‌ها است و معنایش هم شناخت دشمن و راهکارهای دشمن است.

وی با اشاره به پیشنهادش برای شناسایی تهدید آینده و دریافت جایزه 20 میلیون تومانی، گفت: اینظور نیست که هر کسی بتواند این تهدید را شناسایی کند و بتواند راهکار مقابله با گرگ اهلی‌نشدنی ( آمریکا) را تشخیص دهد و بداند که آن تهدید چیست؟ باید تحلیل ارائه شود. باید راهکار و ترفند را بداند و بعد تهدیدات را ارائه کند. وظیفه ما پیشگیری و پیش بینی است و چه خوب است مسابقه ای هم داشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا