صدای تیراندازی شنیدم، زمانی که به محل حادثه رفتم مقتول غرق در خون روی زمین افتاده بود و قاتل به من گفت «اگر صدایت دربیاید تو و بچه‌ات را نیز با اسلحه می‌کشم»...

به گزارش یزد فردا ، حدود ساعت 14:15 روز گذشته مأموران کلانتری 128 تهران‌نو وقوع یک تیراندازی در خیابان اشراقی منطقه دماوند تهران را به قاضی ایلخانی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند. در این حادثه مرد جوانی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد که حدود ساعت 1:30 بامداد روز گذشته در بیمارستان جان باخت همچنین در صحنه جرم یک مرمی متعلق به سلاح شاه‌کش کشف و ضبط شد. در رابطه با این پرونده قتل، پدر و پسری و پسر جوانی دیگر بازداشت شدند و روز گذشته برای انجام بازپرسی به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند اما هر سه متهم منکر قتل و تیراندازی به مقتول شدند. یکی از متهمان این پرونده در جزئیات تیراندازی به بازپرس گفت: روز حادثه همراه با پسرم و دوستش در منزل بودیم که مقتول برای حل اختلاف مالی با سهراب به منزلمان آمد، دقایقی نگذشته بود که سهراب نیز به منزلمان آمد، من در دستشویی بودم که ناگهان صدای تیراندازی شنیدم، زمانی که به محل حادثه رفتم مقتول غرق در خون روی زمین افتاده بود و سهراب (قاتل) به من گفت «اگر صدایت دربیاید تو و بچه‌ات را نیز با اسلحه می‌کشم»؛ سهراب پس از این حادثه فرار کرد.

متهمان این پرونده با دستور بازپرس امور جنایی تهران در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفته‌اند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا