مسئول اردویی و راهیان نور بسیج شهرستان میبد با بیان این که فطرتی که تمایل به خوبی‌ها و نیکی‌ها دارد بیشتر به راه شهدا نزدیک می‌شود، از ثبت نام اردوهای راهیان نور بسیج شهرستان میبد به مناطق جنگی خبر داد.

عباسعلی غفوری در گفت‌وگو با نارین‌خبر با بیان اینکه ارتباط و انس مردم به خصوص جوانان با شهدا یک ارتباط فطری است، گفت: فطرتی که تمایل به خوبی‌ها و نیکی‌ها دارد بیشتر به راه شهدا نزدیک می‌شود.

وی با اشاره به خصلت ۴۰ ساله دشمن و آغاز پروژه فراموش سازی حماسه‌ها و رشادت مردم ایران در طول انقلاب اسلامی، گفت: مهمترین عواملی که موجب شد راه و یاد شهدا هنوز در ذهن جامعه زنده بماند اخلاص و نیت الهی آنها بود که اصرار بر امر حق داشتند.

مسئول اردویی و راهیان نور بسیج شهرستان میبد یکی از راه‌های ارتباط باشهدا و تجدید خاطره ویاد شهدا در اذهان مردم راحضور در مناطق عملیاتی دانست که ستاد راهیان نور کشور زمینه رابرای حضور آحاد جامعه و بازدید از مناطق عملیاتی فراهم نموده است.

وی ایجاد نمایشگاه‌های مختلف و برنامه‌های فرهنگی خاص این ایام و بخصوص زمان تحویل سال در مناطق عملیاتی دفاع مقدس از برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.

غفوری، بیان داشت: ثبت‌نام داوطلبین حضور در مناطق عملیاتی جنوب در ایام تعطیلات نوروزی در حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان میبد انجام می‌شود.

مسئول اردویی وراهیان نوربسیج شهرستان میبد تاریخ‌های اعزام را از ۲۸ اسفند۹۷ و۲ و ۵ و ۸ و همچنبن ۱۱فروردین ۹۸ عنوان کرد که هر کدام به مدت ۵روز و به صورت خانوادگی صورت می‌گیرد.

وی در پایان از متقاضیان خواست جهت ثبت نام به حوزه های مقاومت بسیج مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۳۳۵۸۹۲۰۷ تماس بگیرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا