یزدفردا:وزیر بهداشت از روند ارائه خدمات در بخش های مختلف مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه و پروژه های عمرانی این مجتمع بازدید کرد.

به گزارش یزدفردا  به نقل از وبدا، دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه، اظهار کرد: طرح تکمیلی این مجتمع بیمارستانی، با ۲۰۰ تخت جدید در حال ساخت است. تعدادی از این تخت ها در بخش های سوختگی، سی سی یو و اتاق عمل فعال خواهند شد. 

وزیر بهداشت افزود: مجموعه این تخت ها ظرفیت مناسبی برای درمان بیماران سوانح، حوادث و سکته ‌های مغزی فراهم کرده که تقریباً در غرب کشور بی‌نظیر است. امیدواریم بتوانیم در هفته دولت از این ظرفیت، بهره ‌برداری کنیم.

دکتر نمکی ادامه داد: با اقدامات انجام شده، تمامی تجهیزات مورد نیاز برای پروژه بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان فراهم شده و برخی مشکلات در این زمینه با مساعدت استانداری کرمانشاه و نمایندگان مجلس برطرف خواهد شد.

وزیر بهداشت با اشاره به ظرفیت مطلوب استان کرمانشاه در پذیرش گردشگران سلامت از کشور عراق، گفت: بهره برداری از این بیمارستان و مراکز درمانی در این استان کرمانشاه می تواند در جذب گردشگران سلامت بسیار موثر باشد.

گفتنی است، پروژه بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان به عنوان تنها مرکز سوختگی غرب کشور با دارا بودن ۵۰ تخت در مساحت حدود ۱۷۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد در ساخت است و تجهیز این مرکز درمانی تا هفته دولت به اتمام می رسد.

وزیر بهداشت در این بازدید همچنین، از پروژه مرکز تشخیص و درمان سکته حاد مغزی که در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال ساخت است، بازدید کرد. این مرکز دارای امکانات فوق پیشرفته ای مانند، MRI سه تسلا، سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس و آنژیوگرافی بای پلین است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا