نتیجه اولیه آزمون هم اکنون به صورت کارنامه تهیه و بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org قرار گرفته است. هر یک از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1398 می توانند به منظور اطلاع از نتیجه آزمون خود و مشاهده کارنامه نتایج اولیه و تهیه پرینت از آن به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن شماره پرونده، نام کاربری، رمز ورود و شماره شناسنامه یا شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد و یا شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه اقدام نمایند.

در کنکور سراسری سال ۹۸ تعداد بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب ثبت‌نام کردند که با توجه به اعلام علاقمندی به گروه‌های آزمایشی دوم و سوم، تعداد یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۲۴ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شد.

دانشجویان دوره روزانه (سنوات قبل) برای شرکت در آزمون می بایست در صورت داشتن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، حداکثر تا تاریخ 97/12/25 از رشته ای که در آن مشغول به تحصیل بوده اند، انصراف می دادند. در غیر اینصورت حتی در صورت انصراف بعد از تاریخ 97/12/25 در صورت قبولی در این آزمون، قبولی آنها باطل خواهد شد.

داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در سهمیه (برای داوطلبان متقاضی سهمیه ایثارگران) و یا درخواست اعمال سهمیه ایثارگران، لازم است حداکثر تا تاریخ 98/05/22 به ارگانهای مربوط (محل تشکیل پرونده ایثارگری) مراجعه و موضوع علت عدم تأیید سهمیه و یا درخواست اعمال سهمیه را پیگیری نمایند. بدیهی است در صورت تأیید نهایی سهمیه آنان توسط ستاد کل ارگان ذیربط در تهران و ارسال مشخصات داوطلبان حداکثر تا تاریخ 98/05/27 به این سازمان، سهمیه آنان برای مرحله گزینش نهایی اعمال خواهد شد در غیر اینصورت بعد از تاریخ مذکور (98/05/27) اقدامی در خصوص اعمال سهمیه ایثارگران بعمل نخواهد آمد و این داوطلبان با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

داوطلبان گرامی در صورت لزوم می توانند حداکثر تا تاریخ 98/05/24 سؤال یا سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن های 42163-021 در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا