یزدفردا:گروه استان ها- غرب استان تهران- فرمانده انتظامی استان از عمليات موفقيت آميز کارآگاهان پليس در شناسايي و دستگيري رباینده نوزاد شیرخواره در شهریار خبر داد.
 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري یزدفردا به نقل از پليس، سردار "محسن خانچرلی" در تشريح اين خبر، گفت: در پي کسب خبری از وقوع يک فقره کودک ربایی و ربوده شدن پسربچه شیرخواره در بخش زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شهریار، تيمي مجرب از کارآگاهان پليس آگاهي به منظور شناسايي و دستگیری رباینده نوزاد تشکيل شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، کارآگاهان تحقیقات خود را برای پیدا کردن نوزاد ربوده شده آغاز می کنند تا اینکه، نوزاد مزبور روز یکشنبه 20 مرداد 98 در داخل مسجد حضرت ولی عصر (عج) کرشته شهرستان شهریار پیدا و به آغوش خانواده اش بر می گردد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پیدایش نوزاد ربوده شده، گفت: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ های به دست آمده موفق شدند، مخفيگاه رباینده اين نوزاد را در یکی از مناطق  شهرستان شهریار شناسايي و در عملياتي ویژه، زن کودک ربا را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: این متهم در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به جرم خود، علت ربودن نوزاد را مشکلات خانوادگی اقرار کرد.*

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا