گروه استان ها- خراسان شمالی- جاعل حرفه ای که اسناد مالکیتی تعدادی از شهروندان را به ارزش 50 میلیارد ریال جعل کرده بود توسط کارآگاهان پلیس استان در شهرستان مانه و سملقان دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با جعل و سوءاستفاده از سند مجعول املاک و اراضی تعدادی از شهروندان، اقدام به فروش آنها کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکیان پرونده مشخص شد، این فرد قطعاتي از زمين هاي تفکيک شده حاشيه بلوار اصلي شهر "آشخانه" را که متعلق به اشخاص دیگری بوده با جعل سند به افراد دیگری فروخته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان برای انجام تحقیقات میدانی به محلی که متهم اقدام به جعل اسناد می کرد، اعزام شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه، مبايعه نامه هاي زيادي که داراي خط خوردگي بود و در پشت اوراق، فسخ قرارداد به صورت يک طرفه صورت گرفته بود، کشف شد.

سردار مظاهری ادامه داد: با تلاش کارآگاهان، متهم در يک عمليات غافلگيرانه دستگير که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی  به جعل 50 میلیارد ریال از اسناد مالکیتی تعدادی از شهروندان اعتراف کرد، گفت: در این رابطه 11 شاکی نیز مورد شناسایی قرار گرفت که در نهایت متهم با دستور مقام قضائی با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا