یزدفردا "فعال رسانه‌ای استان گلستان درباره اقدام تامل برانگیز تقدیر از مدیر اداره غله گنبدکاووس که پرونده قضایی وی در حال بررسی است، گفت: اقدام جهاد کشاورزی و شرکت خصوصی در تقدیر از مدیر خاطی اداره غله گنبدکاووس پذیرفته نیست.

 

احمد ملاشاهی، فعال رسانه‌ای استان گلستان درباره اقدام تامل برانگیز تقدیر از مدیر اداره غله گنبدکاووس که پرونده قضایی وی در حال بررسی است گفت: به نظر من در این خصوص دستگاه قضایی و دادستانی باید به عنوان مدعی العموم ورود کند؛ این اقدام با همکاری جهاد کشاورزی و یک شرکت خصوصی صورت گرفت نوعی دهان کجی، بدسلیقگی، ناهماهنگ بودن و به روز نبودن است که باید از مردم در خصوص این اقدام عذرخواهی کنند.

 

وی افزود: در حالی که پرونده این فرد در حال رسیدگی است. اقدام جهاد کشاورزی و شرکت خصوصی در تقدیر از مدیر خاطی اداره غله گنبدکاووس پذیرفته نیست.

 رئیس کل دادگستری گلستان ۳۱ مردادماه سال جاری از دستگیری مدیر غله گنبدکاووس و تعدادی از کارکنان سیلوی این شهرستان خبر داد.

وی همچنین در دوم شهریورماه سال جاری با بیان اینکه بدون تایید کارشناسان و اجازه دستگاه قضایی، هیچ محموله گندمی از سیلو به کارخانه‌های آرد منتقل نمی‌شود، گفت: تحقیقات از ۹ نفر دستگیرشده در این پرونده ادامه دارد و احتمال افزایش تعداد دستگیرشدگان وجود دارد.


  • نویسنده : پایگاه خبری یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا