یزدفردا:مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط این تیم در لیگ و حواشی اخیر صحبت کرد و همچنین دلیل حضور نداشتن قلعه نویی در نشست های خبری را شرایط جسمانی وی مطرح کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از خبرآنلاین، مسعود تابش در خصوص برتری سپاهان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و دربی‌های اصفهان همیشه جذاب از آب در می‌آید و تماشاگران دو تیم از دیدن این بازی لذت بردند و البته خدا را شکر که برنده این بازی ما بودیم.

وی در مورد اعتراض ذوب‌آهنی‌ها به داوری هم گفت: در مورد اتفاقات داوری کارشناسان باید نظر بدهند و اینکه باید از خود ذوب آهنی‌ها بپرسید که به چه چیزی اعتراض دارند. من گلی که آنها زدند و داور مردود اعلام کرد را بازبینی نکردم ولی همانطور که گفتم کارشناسان باید نظر بدهند و البته فراموش نکنید ما هم در بازی‌های زیادی از اشتباهات داور لطمه خوردیم و این هم جزوی از فوتبال است.

مدیرعامل سپاهان در مورد بسته ماندن دروازه این تیم در 6 دیدار قبلی عنوان کرد: اتفاق خوبی است و تبریک می‌گویم. ما هم در خط دفاع و هم در خط حمله شرایط خوبی داریم و البته بهتر از این هم خواهیم شد. تعدادی مصدوم داریم که وقتی برسند شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. چند بازیکن مثل محمدرضا حسینی هم به دلیل اینکه مصدومیت داشته و دیر تمریناتش را شروع کرده هنوز در شرایط آرمانی نیست و رفته رفته سپاهان را از این هم بهتر خواهید دید.

تابش در مورد دعوت 3 بازیکن سپاهان به اردوی تیم ملی هم گفت:‌ سری قبل هم که بازیکنی از ما به تیم ملی دعوت نشده بود من گفتم اینها سلیقه سرمربی تیم ملی است و باید به آن احترام گذاشت و الان هم همین را می‌گوم. خوشحالیم که چند بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند و از 3 بازیکن 2 نفرشان خریدهای فصل جدید ما هستند که نشان از عملکرد ما در نقل و انتقالات دارد.

وی در مورد تعطیلی دوباره لیگ هم عنوان کرد: ما در طول تعطیلات یک بازی جام حذفی هم در پیش داریم ولی این را می‌گویم نمی‌خواهم ایراد بگیرم ولی تعطیلات مداوم خصوصاً اگر در تاریخ‌های غیر از فیفا دی باشد به تیم‌هایی که روند خوبی دارند لطمه می‌زنند و امیدوارم با باشگاه‌ها تعامل وجود داشته باشد.

مدیرعامل سپاهان در مورد شکایتی که از پرسپولیس به کمیته انضباطی داشتند هم گفت: آن بازی گذشته و بهتر است دیگر در مورد آن زیاد صحبت نشود. ما همه همکاری‌های لازم را داشتیم تا در بازی اتفاقی نیافتد و خدا را شکر هیچ حادثه‌ای در این بازی رخ نداد ولی از نظر توهین و فحاشی 90 دقیقه کامل سکوها فعال بودند و ما هم به همین خاطر شکایت کردیم.

تابش در مورد عدم حضور قلعه‌نویی در نشست‌های خبری هم خاطرنشان کرد: ایشان مشکلی برای صحبت با اصحاب رسانه ندارد ولی واقعاً شرایط جسمی و روحی او مساعد نیست و دارو مصرف می‌کند و بعضی وقت‌ها فشار بازی باعث می‌شود نتواند در نشست خبری حضور پیدا کند ولی در بازی اخیر در نشست حاضر شد و مشکلی نبود.

وی در مورد حرکتی که مدیر رسانه‌ای باشگاه در بازی با پرسپولیس انجام داد هم گفت: بهتر است در این مورد از خود او سوال کنید ولی من حرکت توهین آمیزی از او ندیدم و وقتی از خودش هم پرسیدم گفت چنین منظوری نداشته و به نظرم از این رفتار و حرکت سو برداشت شده است. بازهم اگر از خودش سوال کنید بهتر می‌تواند جواب بدهد.

مدیرعامل سپاهان در مورد وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان هم خاطرنشان کرد: چمن ورزشگاه مشکل خاصی ندارد و مشکلات اندکی هم که باقی مانده با دستگاه‌های جدیدی که تهیه کردیم و هوادهی که انجام می‌شود تا یک ماه آینده برطرف خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا