یزدفردا: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه پرواز‌های اربعین براساس برنامه انجام می‌شود، گفت: مسافران در صورت مشاهده گرانفروشی موضوع را به سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کنند تا با متخلفین به صورت جدی برخورد شود.
مقصود اسعدی سامانی در گفتگو با  میزان در خصوص آخرین وضعیت پرواز‌های اربعین بیان کرد: با وجود پیش آمدن برخی از اتفاقات در کشور عراق در حال حاضر تمامی پرواز‌های ایران به مقصد بغداد و فرودگاه نجف طبق برنامه صورت می‌گیرد تا مشکلی برای زائرین اربعین به وجود نیاید.

وی در ادامه افزود: تمامی شرکت‌های هواپیمایی دارای مجوز و تایید‌های لازم برای پرواز‌های اربعین به سمت فرودگاه بغداد و نجف هستند و مشکلی در این باره نداریم.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به نرخ بلیت پرواز‌های اربعین اظهار کرد: نرخ‌های بلیت پرواز‌های مسیر تهران – نجف / بغداد – تهران (بصورت رفت و برگشت)، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای مسیر مشهد – نجف / بغداد – مشهد (بصورت رفت و برگشت)، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده و مسافران دقت کنند به هیچ عنوان نرخ‌های بالاتر از این قیمت‌های اعلام شده پرداخت نکنند.

سامانی یادآور شد:مسافران در صورت مشاهده گرانفروشی موضوع را به سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کنند تا با متخلفین به صورت جدی برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های هواپیمایی در راستای تسهیل جابجایی زائرین در ایام اربعین پرواز از مبادی مختلف به مقاصد کرمانشاه و ایلام پرواز‌هایی راه‌اندازی کرده‌اند تا زائران در صورت تمایل از طریق حمل و نقل هوایی به مرز‌ها منتقل شوند و از آن طرف به کشور عراق سفر کنند.
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا