یزدفردا:ابوالفضل درویش وند گلر سوم سابق تیم پرسپولیس می گوید فوتبال خود را به عبدالله ویسی مدیون است چرا که او باعث شد در لیگ برتر بازی کند.

 

ابوالفضل درویش وند دروازه بان 22 ساله و سابق تیم پرسپولیس است که در تیم ملی جوانان نیز سابقه بازی دارد. او این فصل و پس از ترک پرسپولیس، راهی شاهین بوشهر شد و در بازی های نخست فصل نیز به میدان رفت. او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه از 4 گلی که در مقابل ماشین خورد می گوید و پاسخ سوالاتی درباره برانکو و پانادیچ را می‌دهد.

 

* از پرسپولیس جدا شدی و به شاهین رفتی. وضعیتت در بوشهر چطور است؟

 

جا دارد در ابتدا از آقای ویسی تشکر کنم که به من اعتماد کردند و 4 بازی را به من فرصت دادند. من آمدم که عملکرد خودم را نشان دهم، اما متاسفانه آن 4 بازی یکی مقابل شهرخودرو بود که ده نفره شدیم. یکی مقابل پیکان بود و دیگری هم برابر نساجی و ماشین سازی که خارج از خانه بود. در جام حذفی به ماکسی بازی داده شد که او پنالتی را مهار کرد و باعث شد فیکس بشود. جدا از اینکه چه کسی بازی کند، ما باید در لیگ بمانیم.

 

* در بازی آخرت 4 گل از ماشین سازی خوردی.

 

مقابل ماشین سازی ثانیه سی پنالتی دادیم. پنالتی دوم هم دقیقه 45 داده شد و دیگر تیم از هم پاشید. ما بازی را برگرداندیم اما تمرکز لازم را نداشتیم و 4-2 باختیم. به هر حل فوتبال است و اتفاق می افتد اما این را همه نمی دانند که دو گل از آن 4 گل روی پنالتی بود.

 

* درباره حضورت در پرسپولیس صحبت کن.

 

به نظر من حضورم در پرسپولیس از نظر فنی مفید بود. سه سال که با آقای پانادیچ کار کردم، از لحاظ تکنیکی خیلی رشد کردم و ایشان خیلی به من کمک کردند که از لحاظ فنی از 20 درصد به 50 درصد برسم. سه سالی که در پرسپولیس ماندم چیزی نبود که ضرر کنم و سال های پرافتخار پرسپولیس بود. من 70 بازی روی نیمکت این تیم نشستم و تجربه زیادی را کسب کردم. آقای برانکو اگرچه به من بازی نمی‌داد اما در تیم بودم و این خیلی خوب بود.

 

 

 

* خیلی ها می گویند پانادیچ مربی خوبی نبود و مثلا باعث پیشرفت سوشا و لوبانف نشد.

 

همچین حرفی اشتباه است، شما علیرضا بیرانوند را نگاه کنید که از وقتی به پرسپولیس آمد از این رو به آن رو شد، در جام جهانی بازی کرد و پنالتی رونالدو را گرفت. همه این عملکردها به خاطر حضور آقای پانادیچ بود که شرایط و تکنیک اروپایی داشت و واقعا معلم و مربی بسیار خوبی بودند که من مدیونشان هستم. این را هم بگویم که الان مدیون اعتماد آقای ویسی ام.

 

* فکر می کنی در این سه سال حقت نبود یک بازی انجام دهی؟

 

دو سال که پرسپولیس زودتر قهرمان شد و فکر می کنم حقم بود که بازی کنم. کادرفنی می توانست به من بازی دهد. البته به این مسائل فکر نمی کنم و شاید اگر آن تایم بازی می کردم اتفاق بدی می افتاد و محو می شدم. الان آمده ام شاهین و 4 بازی در لیگ برتر انجام دادم و وضعیتم خیلی خوب است.

 

* شرایط شاهین چطور است؟

 

وضعیت شاهین بوشهر بد نیست. آنجا به ما بازیکنان غیر بومی آپارتمان داده اند. از نظر تغذیه خیلی خوب هستیم و هر وعده غذایی تهیه می‌شود. ماه اول یک مقدار مشکل زمین داشتیم. هر روز در یک زمین متفاوت بودیم، بازیکنان الان هم کنار زمین لباس عوض می کنند. شرایط آب و هوایی هم خیلی سخت است و کار برای بازیکن تهرانی خیلی مشکل تر می شود. تیم ما 20 درصد پول گرفته و شرایط مالی خیلی بدی نیست و خیلی از تیم ها حتی یک درصد هم نگرفته اند به نظر من آقای شهردار عملکرد خوبی داشته. حالا می ماند تعهد ما بازیکنان که باید خوب عمل کنیم.

 

* درباره آقای ویسی چه نظری داری؟

 

عبدالله ویسی مربی بزرگی است و شاهین را اینطور نبینید. پارسال آقای عبدالله ویسی 8 برد پیاپی آوردند اما این فصل اسیر بدشانسی شده ایم. ما جلوی شهرخودرو نیمه دوم کلین شیت کردیم. همین بازی با فولاد را که در نظر بگیرید ما تیم بدی نشان ندادیم و فقط یک گل خوردیم.

* راستی چرا به تیم امید دعوت نشدی؟

 

ببینید چند روز پیش از ما پاسپورت گرفتند و من را جزو 50 نفر قرار دادند اما حالا دعوت نشدم. به هر حال برای آن هایی که دعوت شدند آرزوی موفقیت دارم. از کادرفنی محترم تیم ملی هم می خواهم که به ما هم نگاه کنند، من انگیزه زیادی برای پوشیدن پیراهن تیم امید دارم و مطمئن باشید اگر دعوت شوم همه را سورپرایز می کنم.

 

* چشم انداز ابوالفضل درویش وند برای آینده اش چیست؟

 

شاید باور نکنید اما چشم انداز من برای 26-27 سالگی ام پیراهن تیم ملی است

 

 

منبع: ورزش سه

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا