فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش 3 برابری تردد زائران اربعین حسینی (ع) در مرزهای چهارگانه گفت: تاکنون هیچ موردی از ناامنی در مرزها مشاهده نشده است.  

سردار " قاسم رضایی" در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران گفت: شهر مرزی مهران، محلی است که از آن بهترین ها عازم مرقد مطهر سیدالشهدا (ع) هستند، جایی که در جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام جانانه مبارزه کردند و امروز زائران اباعبدالله الحسین (ع) از آن طی طریق می کنند.

وی افزود: سیل جمعیت عاشقان از سراسر کشور و همچنین کشورهای همسایه در مسیر نور قرار گرفته اند و ما هم به عنوان خادمان زائران در این مناطق مرزی منتظر و در صف خدمت به آن ها هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه امسال با افزایش 3 برابری تردد زائران اربعین حسینی (ع) در مرزهای چهارگانه روبه رو هستیم، افزود: زائران با رعایت قوانین و مقررات و با داشتن گذرنامه از مرزها عبور می‌کنند؛ همچنین ساماندهی مطلوبی توسط نیروی انتظامی و همچنین در حوزه قرنطینه با مرزبانی ناجا صورت گرفته است.

سردار رضایی تعامل مطلوب بین مرزبانان کشور ایران و عراق را نشان از مودت و دوستی دو کشور دانست و تاکید کرد: امروز آخرین نشست هماهنگی فرماندهان مرزبانی ایران و عراق در منطقه بدره عراق برگزار شد تا هماهنگی های لازم در این خصوص به عمل آید.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه هیچ ناامنی تاکنون در مرزها مشاهده نشده، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال زائران از مرز مهران، تمهیدات لازم در این خصوص پیش بینی شده است

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا