یزدفردا :پیش از بازی ۵۰ بلیت در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال کامبوج در تهران قرار گرفته بود و طی اطلاع رسانی صورت گرفته، کامبوجی ها از هواداران خود خواسته‌اند تا در صورت علاقه در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و بلیت‌های خود را دریافت کنند و به تماشای مسابقه بپردازند با این وجود تنها یک نفر به تشویق تیم ملی کامبوج پرداخت.
 
با اینکه مسئولان برگزاری مسابقه ایران و کامبوج طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از جایگاه های ورزشگاه را برای استقرار هواداران تیم میهمان در نظر گرفته بودند، با این وجود طرفداران زیادی از کامبوج به ایران نیامدند.
تیم ملی ایران در یک بازی یک طرفه توانست در اولین حضور رسمی زنان در ورزشگاه، تیم ملی کامبوج را 14 بر صفر شکست دهد. در تصاویری که از بازی منتشر شد، تصویر تنها هوادار کامبوج که از ابتدا تا انتهای بازی و با وجود دریافت کردن گل‌های فراوان تیم ملی کشورش را تشویق می کرد، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌ها داشته است.

 

گفتنی است پیش از بازی ۵۰ بلیت در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال کامبوج در تهران قرار گرفته بود و طی اطلاع رسانی صورت گرفته، کامبوجی ها از هواداران خود خواسته‌اند تا در صورت علاقه در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و بلیت‌های خود را دریافت کنند و به تماشای مسابقه بپردازند با این وجود تنها یک نفر به تشویق تیم ملی کامبوج پرداخت.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا