یزدفردا :محمودی با بیان این که باید به نیازها و مشکلات روستاییان و عشایر توجه جدی شود، اضافه کرد: در این منطقه چندین هزار نفر از عشایر زندگی می کنند، که بحمدالله هم در حوزه رونق تولید نقش آفرین هستند و هم در زمینه تحصیل موفق بوده اند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های امروز نماز جمعه ورامین طی سخنانی ضمن تسلیت سالروز شهادت، آیت الله اشرفی اصفهانی، شهید محراب، گفت: جنایات منافقین کوردل در به شهادت رساندن ملت ایران هرگز از تاریخ و اذهان آن ها پاک نخواهد شد.

به گزارش ایسنا ، خطیب جمعه ورامین مشکلات اساسی امروز مردم را بیکاری، تورم، ازدواج و ... دانست و افزود: چرا زمانی که نزدیک انتخابات ها می شود، برخی مسئولان به فرافکنی و اظهارات ناصواب روی می‌آورند و به طور غیرقانونی در پی انحراف افکار عمومی از مطالبات اصلی خود برمی‌آیند.

شورای نگهبان بدون توجه به جوسازی‌ها به رسالت انقلابی خود عمل کند

محمودی با اشاره به اظهار نظر یکی از مسئولین گفت: این که یک مسئول بگوید، بهترین مجلس، مجلس اول انقلاب بود، که منافقین و ضد انقلاب ها نیز در آن ثبت نام کردند، نادرست است، اسم آن مجلس، دیگر مجلس شورای اسلامی نیست، مجلس منافقین و ضد انقلاب‌هاست.

وی ادامه داد: چطور یک مقام اجرایی به خود اجازه می دهد، از هم اکنون و آن هم در شرایطی که بحث نفوذ در دستگاه های نظام در دستور کار دشمنان قرار دارد، به جایگاه شورای نگهبان تعرض کند، یعنی حضرات معتقدند، می بایست، راه برای نفوذ منافقین و دگراندیشان باز شود.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این پرسش که کدام انسان مومن، انقلابی و معتقدی چنین اعتقادی خواهد داشت، گفت: ما ضمن تقبیح اینگونه سخنان سبک و زننده، از شورای نگهبان می خواهیم، بدون توجه به این جوسازی ها به رسالت قانونی و شرعی خود عمل کند، آنانی که امروز دفاعی از عملکرد ضعیف خود ندارند، بدانند، مجلس جای عناصر انقلابی و دلسوز نظام است و جای عناصر بزدل و غربگرا نیست.

وی ادامه داد: برای مدیرانی که نسخه آن ها را فیفا و سازمان‌های وابسته به غرب می پیچند و به جای پیروی از مراجع از این سازمان‌ها تبعیت می کنند، تاسف می خورم، آن افرادی که به اسم دفاع از حقوق زنان و با استفاده از ظرفیت های دولت اسلامی به دنبال باز کردن پای زنان به ورزشگاه ها و در کنار مردان هستند، ممکن است، چند صباحی تاخت و تاز کنند، اما قضاوت عملکرد آن ها مانند گذشتگان در معرض افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز عزت و عظمت ملت ایران روز به روز در حال گسترش و افزایش است و حتی دشمنان این ملت به این عظمت معترفند، که نقشه های آنها خنثی شده است.

وی سپس با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین و با بیان این که توطئه های دشمنان در جهت کم رنگ کردن اربعین با بن بست مواجه شده است، گفت: امسال مراسم با شکوه اربعین بسیار یا شکوه تر از گذشته برگزار خواهد شد، این مراسم پرشور از برکات انقلاب اسلامی است و آمریکا و اروپا به خوبی می دانند، دوران افول و فروپاشی آمریکا فرا رسیده است.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به ۲۳ مهر و روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید اشاره و برای آنان آرزوی سلامتی کرد و گفت: قطعا مردم و مسئولان باید نسبت به نیازهای این قشر عزیز و ایجاد زمینه اشتغال و ازدواج و سایر نیازهای آن ها تلاش بیشتری داشته باشند.

لزوم توجه جدی به نیازهای روستاییان و عشایر

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به روز روستا و عشایر اشاره کرد و گفت: می بایست، روستاهای موفق در حوزه های مختلف به مردم معرفی شوند، به عنوان مثال روستاهایی داریم، که اصلا طلاق در آن ها نیست، روستاهایی در زمینه اشتغال زایی و تولید خانگی فعالیت های مناسبی داشتند.

محمودی با بیان این که باید به نیازها و مشکلات روستاییان و عشایر توجه جدی شود، اضافه کرد: در این منطقه چندین هزار نفر از عشایر زندگی می کنند، که بحمدالله هم در حوزه رونق تولید نقش آفرین هستند و هم در زمینه تحصیل موفق بوده اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا