یزدفردا:سردار جاویدان در پایان تاکید کرد: زائران سفر خود را مدیریت و امروز (جمعه) از حضور در مرز خسروی به خاطر ازدحام جمعیت خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آماده‌سازی پنج پارکینگ با ظرفیت ۵۲ هزار خودرو در مرز خسروی، از زوار خواست حتما خودروی خود را در این پارکینگ‌ها قرار دهند.

به گزارش ایسنا، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: تاکنون 10 هزار خودرو در محل های اختصاص یافته پارک شده‌اند و هنوز ظرفیت زیادی برای پارک خودروی سایر زائران وجود دارد.


وی ادامه داد: طی یکی دو روز اخیر نیز حدود 60 گیت برای تردد زائران در مرز خسروی اختصاص یافت تا آنها با کمترین معطلی بتوانند به عتبات عالیات سفر کنند.


سردار جاویدان همچنین با اشاره به حجم سنگین بار ترافیکی در محورهای منتهی به شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: از زوار تقاضا داریم سفر خود را مدیریت کنند.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همکاران ما به صورت 24 ساعته در حال خدمات رسانی به زائران هستند و توصیه های لازم را به آنها ارائه می کنند تا کمترین مشکلی برای آنها ایجاد نشود.


وی خاطرنشان کرد: مهمترین تقاضایی که از زوار داریم این است که حتما به توصیه های همکاران ما توجه و آن را به کار گیرند.


سردار جاویدان در پایان تاکید کرد: زائران سفر خود را مدیریت و امروز (جمعه) از حضور در مرز خسروی به خاطر ازدحام جمعیت خودداری کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا