یزدفردا:هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیریت نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۲۴ مهرماه جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

 حامد عراقی، مدیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون گفت: این مسابقه با حضور ۱۳۰۰ شرکت کننده در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی (بزرگسال) برگزار می‌شود که حدود یک سوم شرکت‌کنندگان در بخش دانش آموزی هستند.


وی افزود: هدف از این مسابقه ایجاد چالشِ جذاب سخنرانی برای علاقه‌مندان به این حوزه است تا از این طریق بازدهی آموزش افزایش یافته و سطح کیفی مهارت سخنوری افراد تقویت شود.

عراقی ادامه داد: شرکت‌کنندگان مسابقه، در کارگاه‌های رایگان آموزش و ارزیابی و در راستای بهبود فن بیان و سخنوری توسط اساتید و مربیان حوزه سخنوری و فن بیان آموزش دیده‌اند.

مدیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون خاطر نشان کرد: در این مسابقه شرکت کنندگان باید سخنرانی ۵ تا ۷ دقیقه‌ای ارائه دهند که پس از طی مراحل داوری اولیه ۱۰۰ سخنران برتر مسابقه تعیین خواهند شد؛ بنابراین برای این افراد کلاس‌هایی برای آمادگی بیشتر در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: پس از انجام داوری‌های نهایی از بین شرکت‌کنندگان، ۱۰ نفر در بخش بزرگسال و ۵ نفر در بخش دانش‌آموزی به فینال مسابقه راه پیدا کرده و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته عراقی در مرحله نهایی مسابقه سخنرانی تریبون و در بخش دانشجویی، شرکت‌کنندگان باید در بخش‌های سخنرانی از قبل تعیین شده، بداهه‌گویی کلمات و بداهه‌گویی بر روی اسلاید شرکت کنند تا در نهایت سه نفر برتر در بخش دانش‌آموزی و دانشجویی مشخص شوند.

 

منبع: ایسنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا