یزدفردا:هافبک استقلال به دلیل مسائل مالی به شدت از این باشگاه ناراحت است و این موضوعی است که باعث انتقاد او از سرپرست این تیم شده است.

 

چند روز پیش فرشید باقری در گروهی که بازیکنان عضو آن هستند در اعتراض به مسائل مالی به جواد زرینچه انتقاد کرد که این موضوع باعث دلخوری سرپرست تیم فوتبال استقلال شد.

اما دلیل ناراحتی فرشید باقری چیست؟ چند هفته پیش مدیران استقلال بخشی از مطالبات بازیکنان را به حساب آنها واریز کردند اما برای فرشید باقری که در آن زمان مصدوم و از تمرینات این تیم به دور بود پولی واریز نشد که این موضوع باعث دلخوری این بازیکن شد و او به زرینچه بابت این اتفاق انتقاد تندی داشت.

 البته به گفته جواد زرینچه فرشید باقری از او عذرخواهی کرده است اما نکته مهم ماجرا این است که هافبک استقلال تنها بازیکنی نیست که برای این فصل پولی دریافت نکرده است، در حال حاضر بازیکنان جوانی مثل رضا آذری، زکریا مرادی، سینا خادم پور و ... در کنار کادر تدارکات و پزشکی پولی از این باشگاه دریافت نکرده اند.

 پرداخت نامتوازن پول به بازیکنان موضوعی است که در لیگ چهاردهم و در زمان سرمربیگری امیرقلعه نویی به بحران بزرگی در استقلال تبدیل شد و حالا در اتفاقی عجیب دوباره این قصه تکرار شده است.

 

منبع: ورزش سه

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا