یزدفردا:علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس سرانجام توانست روند گلزنی خود در لیگ نوزدهم را آغاز کند.  

  تیم پرسپولیس با گل علی علیپور توانست از حریف پیش بیفتد. او چند دقیقه پس از این که در دقایق نخست با ضربه سر دروازه شاهین را تهدید کرد، پاس مهدی ترابی را به ثمر و با ضربه ای دقیق گلر نخست تیمش را به ثبت رساند. این اولین گل علی علیپور در لیگ نوزدهم بود که در هفته هشتم رقم خورد و احتمالا باعث از بین رفتن فشارهای موجود روی او خواهد شد.

 

علیپور که از گل نخست خود انگیزه زیادی گرفته بود، در دقیقه 40 در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست با ضربه ای محکم دروازه شاهین بوشهر را برای سومین بار باز کند. او با این گل در کنار مهدی ترابی به بهترین گلزن تیم پرسپولیس در لیگ نوزدهم تبدیل شد اما این تنها رکوردی نبود که او شکست.

علیپورِ جوان در لیگ شانزدهم و هجدهم در همان هفته نخست برای پرسپولیس گلزنی کرد اما در لیگ هفدهم که منجر به آقای گلی اش هم شد، در هفته پنجم نخستین گل را به ثمر رساند. او در همان فصل استارت دیرهنگامی برای گلزنی داشت اما با زدن گل های متوالی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و در نهایت هم کفش طلا را به دست آورد.

علیپور پیش از این 44 گل در لیگ برتر برای پرسپولیس زده بود. وی در لیگ چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم روی هم 11 گل به ثمر رساند اما در لیگ هفدهم 19 گل زد. آقای گل سرخ ها فصل پیش نیز 14 گل زد تا حالا به آمار 46 گل زده در لیگ برتر با پرسپولیس برسد و بالاتر از طارمی، بهترین گلزن لیگ برتری سرخ ها شود.

 در رتبه سوم و چهارم جواد کاظمیان و کریم باقری با 30 و 29 گل حضور دارند. علیپور حالا امیدوار است تا پایان فصل رکورد صفرایرانپاک را بشکند و به سومین گلزن تاریخ پرسپولیس در تمام مسابقات تبدیل شود

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا