یزدفردا:سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی موقعیت‌ها گل نشود فوتبال ما را جریمه می‌کند. 

امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: نمی‌خواهم در مورد بازی صحبت کنم. نمی‌دانم چه بگویم فقط می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم بخصوص در نیمه دوم یک فوتبال بسیار زیبا بازی کردند.

وی ادامه داد: وقتی موقعیت‌ها گل نشود فوتبال ما را جریمه می‌کند. خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می کنم که فوتبال زیبایی بازی کردن. نیمه دوم خیلی خوب بودیم و به سایپا هم تبریک می‌گویم. فوتبال خوبی بازی کردیم و وقتی موقعیت های ما گل نمی شود حرف دیگری باقی نمی‌ماند. از نیمه دوم خیلی راضی هستم اما از نتیجه نه. 

قلعه نویی خاطرنشان کرد: دروازه بان سایپا امروز فوق العاده بود و فکر نمی‌کنم هیچ وقت دیگر اینطور بازی کند. ناراحتم اما فکر می کنم یک پنالتی 100 درصد ما گرفته نشد.

سرمربی تیم سپاهان درباره رکوردشکنی پیام نیازمند گفت: نیازمند یکی از دروازه‌بانان خوب ایران است که هم از نظر فنی و مهمتر از نظر اخلاقی جایگاه بالایی دارد. و به هر جا که برسد حقش است. با توجه به فوتبالی که ما بازی می‌کنیم به چیزی که فکر نمی‌کنیم کلین شیت است چون دوست دارم فوتبال هجومی بازی کنیم. دو موقعیتی هم که بازیکنان سایپا به دست آوردند روی اشتباه بازیکنان ما بود. اصلا دنبال آمار و این حرف‌ها نبوده و نیستم. اما این اتفاق افتاد،هم سپاهان لیاقتش را دارد و هم پیام. 

وی در پاسخ به این سؤال که چند هفته است در چند ورزشگاه علیه شما شعار می‌دهند و هجمه‌هایی صورت می‌گیرد گفت:‌اتاق فکری تشکیل شده که یکی از کارهایشان همین است. تمام تیم‌هایشان بعد از بازی حمله می‌کنند و می‌گویند فلان تیم از داوری نفع برده است. این اتاق فکری است که در دیدار امروز هم تاثیر گذاشت و پنالتی ما گرفته نشد. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد:‌ این اتاق بیرون از مجموعه فدراسیون تشکیل شده است به گروه داوری بازی امروز تبریک می‌گویم. همانطور که ممکن است من به عنوان مربی اشتباه کنم داور هم ممکن است اشتباه داشته باشد اما برای سپاهان اتاق فکری تشکیل داده‌اند که قبل از مسابقه برنامه‌ریزی می‌کنند. حتی قبل از بازی به من می‌گویند که فلان سکو لیدرش منتسب به فلان باشگاه است و کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و عذرخواهی می‌کنند. 

قلعه‌نویی تصریح کرد: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند هم لقمه‌شان ایراد دارد....(امیر قلعه نویی در این بخش صحبت هایش حرف هایی مطرح کرده که خبرگزاری فارس به دلیل رعایت اخلاقی از انتشار آن خودداری کرد)

وی خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه سپاهان است و متعلق به هواداران است. امیدوارم طوری بازی کنیم که حداقل طبقه اول پر شود و مانند امروز 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق کنند.

 

منبع: فارس

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا