یزدفردا:متهم از اراذل و اوباش سابقه دار محل می باشد و با قرار ۲میلیاردی روانه زندان شد، 

مهر نوشت: رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تیر اندازی محله فلاح خبر داد.

سرهنگ صادق قره باقری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: هفته گذشته خبری در خصوص عربده کشی و تیراندازی در یکی از محلات جنوب غرب تهران که منجر به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی محل و مجروح شدن یکی از شهروندان شده بود، دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت خبر دریافتی، پیگیری و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات گسترده پلیسی، مشخص شد عامل تیراندازی پس از اقدامات شرورانه به یکی از شهرستان های همجوار گریخته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: تلاش مأموران برای به دست آوردن سرنخی از متهم، ادامه داست تا اینکه در نهایت مخفیگاه وی در یکی از محلات شهرستان ملارد شناسایی و در بامداد ششمین روز از آبان ماه با هماهنگی های قضایی این فرد شرور در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شد.

قره باقری در ادامه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی و چندین قبضه سلاح سرد از متهم، خاطر نشان کرد: فرد دستگیرشده در بازجویی های اولیه، علت و انگیزه خود از این رفتار و اقدامات مجرمانه را اختلافات شخصی به نیت ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی در محل ذکر کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه، متهم از اراذل و اوباش سابقه دار محل می باشد و با قرار ۲میلیاردی روانه زندان شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا