تركيب هويج ، چغندر و سيب ،نوشيدني معجزه گر

 

 

اين نوشيدني در زمانهاي قديم براي مدت هاي طولاني رايج بوده است 

آقاي سيتو به اين نوشيدني كاملا ايمان دارد ، او مي خواهد كه اين مطلب به اطلاع تمام كساني كه مبتلا به سرطان هستند برسد
اين نوشيدني ميتواند از بدن در مقابل رشد سلول هاي ناسالم محافظت نمايد ، آقاي سيتو قبلا مبتلا به سرطان ريه بوده است و يك متخصص طب گياهي از وي ميخواهد تا از اين نوشيدني براي درمان استفاده نمايد و وي براي مدت سه ماه بصورت پيوسته از اين نوشيدني استفاده مينمايد و اكنون سلامتي خود را بدست آورده و ميتواند بسبب  استفاده از اين درمان از زندگي خود لذت ببرد و امتحان آن براي شما نيزهيچ ضرري نخواهد داشت

اين نوشيدني معجزه گر بسادگي تهيه ميگردد
مواد لازم (چغند رقند  ، هويج و سيب از هر كدام يكعدد )
موارد فوق را با پوست قطعه قطعه كرده و سپس با هم در آبميوه گيري قرار داده و پس ازآ بگيري بلا فاصله  بنوشيد .
اين نوشيدني در در مان امراض زير موثر خواهد :
1-جلوگيري از رشد و تكثير سلول هاي سرطاني
2-پيشگيري از بيماريهاي كبد ، كليه ، لوزالمعده و همچنين درمان زخم معده
3-تقويت ششها ، جلوگيري از حمله قلبي و فشار خون بالا
4- تقويت سيستم ايمني بدن
5- مفيد براي بينايي و همچنين رفع خستگي ، خشگي و قرمزي چشم
6- براي رفع خستگي ناشي از فعاليت هاي فيزيكي و همچنين درد هاي عضلاني
7- رفع مسموميت ، كمك به حركات روده و رفع يبوست كه در نتيجه سلامت پوست و بشاش شدن آن را نيز بهمراه خواهد داشت
8- بهبودن مشكل بوي دهان ناشي از سوء هاضمه
9-كاهش دردهاي دوران قاعدگي
 
اين معجون فاقد هرگونه اثر سوئي بوده ، كاملا مغذي ميباشد و براحتي جذب بدن ميگردد ضمنا  براي كاهش وزن نيز مفيد است
بعد از دو هفته مصرف مستمر شما متوجه اثر آن بر روي سيستم ايمني بدنتان خواهيد شد ضمنا تاكيد ميگردد تا ثير مفيد آن مشروط به مصرف آن بلافاصله پس ازآبگيري ميباشد 
 
بهترين زمان مصرف :
آنرا بصورت ناشتا اول صبح و يك ساعت قبل از صبحانه ميل نماييد و براي اثر مطلوبتر توصيه ميشود دو بار در روز يك بار صبح و يكبار قبل از ساعت 5 يعد از ظهر ميل نماييد .
 
هرگز از انجام آن پشيمان نخواهيد شد همچنين انجام آن هزينه زيادي نخواهد داشت
با این سبزیجات معجون ضد سرطان بسازید. لبو و هویج و سیب ترکیبی از این معجو نضد سرطان خواهند بود.

به گزار شالودکتر: این روزها همه برای پیشگیری از سرطان روی به گیاهخواری آورده اند که در این مقاله می خواهیم دستور تهیه معجون ضد سرطان با لبو و هویج و سیب را بدهیم.

پیشگیری از سرطان با یک معجون طبیعی

 یک نوشیدنی معجزه آسا وجود دارد که قاتل سلول های سرطانی است و بدن را از ایجاد سرطان محفوظ نگه می دارد.این نوشیدنی معجزه آسا باید در زندگی تان باشد تا از سلول های سرطانی در امان بمانید.این نوشیدنی از تشکیل و رشد سلولهای سرطانی در بدن جلوگیری می کند. یکی از گیاه شناسان معروف چینی این نوشیدنی را معرفی کرده است.

نام این نوشیدنی Miracle juice است. طرز تهیه ی آن هم بسیار ساده است. شما به یک لبو، یک هویج و یک سیب نیاز دارید.

میوه های بالا را با دقت بشویید، پوست آنها را جدا کنید، تکه تکه کنید، با هم مخلوط کنید و آب آنها را بگیرید و سریعا بنوشید.برای خوشمزه شدن این نوشیدنی می توانید لیموی تازه نیز به آن اضافه کنید.

این نوشیدنی معجزه آسا برای بیماری های زیر موثر خواهد بود.
مانع رشد و پیشرفت سلولهای سرطانی می شود.(به علت داشتن قدرتمندترین ترکیب ضد سرطانی دنیا به نام فوکایدن)از بیماری های کبد، کلیه و پانکراس جلوگیری می کند و می تواند زخمها را نیز درمان کند.

باعث تقویت ریه ها میشود و از حمله ی قلبی و فشار بالا جلوگیری می کند.

تقویت سیستم ایمنی بدن

تقویت قدرت بینایی، از بین بردن خستگی، قرمزی و خشکی چشم

کمک به از بین رفتن درد عضلانی ناشی از ورزش کردن

سم زدایی، تقویت روده، از بین بردن یبوست، کمک به داشتن پوستی سالم و درخشان، جلوگیری از ایجاد آکنه

از بین بردن بوی بد دهان ناشی از سوء هاضمه و عفونت گلو

کاهش درد

کمک به مبتلایان به زکام چون این نوشیدنی طبیعی و گیاهی است، اثر نامطلوب بر روی بدن نمی گذارد.

بعد از مصرف روزانه به مدت دو هفته شاهد افزایش قابل شهود سیستم دفاعی بدنتان خواهید شد.

معجون قدرت

 

ترکیب چغندر، هویج، سیب، نارنگی و زنجبیل یک فرمول جهانی است؛ بعضی متخصصان تغذیه، این نوشیدنی سالم را همه جا  تجویز می‌کنند. رنگ قرمز کبود زیبا، ویتامین‌های فراوان و طعم شگفت‌انگیزش باعث شده که در بعضی از آبمیوه‌فروشی‌ها یا سایت‌ها، اسم «معجون قدرت» را برایش انتخاب کنند. برای گیاه‌خوارها و وگن‌ها این نوشیدنی  شاید یکی از بهترین اتفاق‌های زندگی‌شان باشد و برای آدم‌هایی که دنبال ترکیب مزه‌ها هستند، یک تجربه فراموش‌نشدنی.
اولین‌بار در یکی از آبمیوه‌فروشی‌های وسط یک مرکز خرید، این معجون را از روی یک فهرست انتخاب کردم. دیدم که خانم آبمیوه‌گیر، این مواد را از کیسه‌های جُدا درآورد. آنها را شُست و هویج و چغندر را با ریشه و برگ و زنجبیل را با پوست در دستگاه عظیم آبمیوه‌گیری ریخت و لیوان را  با یک نی به دستم داد.
بعد این فرمول را خودم اجرا کردم. میزان بعضی مواد را تغییر دادم و جای بعضی را عوض کردم. مثلا اسفناج و کرفس را هم اضافه کردم. به جای چغندر، پرتقال خونی یا توت‌فرنگی گذاشتم و به جای سیب، گلابی. گاهی خیار و گاهی انگور و کیوی و نصف موز، چند پر لیمو و کلم  به این ترکیب اضافه شد. همه اینها برای صبحانه عالی است و بعد از ورزش، در حد سوخت جت، انرژی‌زا.

اما در نهایت، همان فرمول ساده که خانم آبمیوه‌گیر برایم درست کرد، هنوز ثابت است و به خصوص در زمستان‌ها، جواب می‌دهد.
کافی است همه مواد را داشته باشم تا صبح یا ظهر را در کنار یک وعده غذا با این نوشیدنی خوش‌رنگ و خوش‌طعم بگذرانم.
توصیه  شده اگر توان شستن کامل این مواد را دارید، ریشه و ساقه‌ها را بیرون نریزید و آب این سبزیجات را بگیرید. اینطوری شاید «معجون قدرت» کارکرد بیشتری داشته باشد. همینطور گفته شده بعد از آب‌گیری باید سریع نوشیده شود.

معجون معجزه گر برای سرطان

 
 
دومین عامل مرگ و میر در بین زنان، سرطان و شایع ترین آن سرطان سینه است.با توجه به اهمیت این موضوع مهم تصمیم گرفتیم با معرفی این نوشیدنی در جهت اطلاع رسانی و پیشگیری از ابتلا به این سرطان و و درمان دیگر امراض با کمک شما دوستان عزیز قدمی موثر برداشته باشیم.

طرز تهیه این نوشیدنی ترکیبی معجزه گر..

  • یک لیمو با پوست ،( بزرگ یا کوچک فرقی نمی کند)
  • یک گوجه فرنگی متوسط
  • هندوانه به اندازه یک لیوان

ابتدا :لیمو با پوست، گوجه فرنگی و هندوانه را در مخلوط کن، میکس کرده و سپس یک روز در میان به مدت یکماه نوش جان کنید ،بهتر است این معجون را ناشتا میل کنید،

با پول یک پیتزا لاغر شو
 
 

*کوکوریتاسین و کارتنوئید ،ترکیباتی بسیار فعال و قوی در هندوانه است.که این ترکیبات به عنوان محرکی برای مرگ سلولی و منبعی غنی از ترکیبات علیه سرطان سینه است. و شما را در مقابل ابتلا به این سرطان محافظت میکند.و لیکوپن قوی موجود در هندوانه ی قرمز خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی فوق العاده ای دارد.و طبق تحقیقات انجام شده لیکوپن در مقابل سرطان پروستات بسیار موثر است.

*گوجه فرنگی نیز منبع بسیار خوبی از ملاتونین است که با روش متفاوت از جمله کاهش تولید استروژن، باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه می شود.

*لیمونوئید و خواص موجود در لیموترش مانع از پیشرفت انواع سرطان ها در انسان ها است.

بنابراین ترکیبات اکسیدانی قوی هم زمان این گیاهان با هم بصورت نوشیدنی ذکر شده برای جلوگیری و کاهش سرطان پروستات و سینه فوق العاده مفید است. اما دوستان عزیزی که مبتلا به این بیماری هستید ،این دارو کمک به بهبودی حال شما عزیزان می کند و اگر داروی خاصی تحت نظر پزشک معالج مصرف می کند لطفا صرفا به دلیل قدرتمند بودن این نوشیدنی آن را قطع نکنید،امیدوارم باعنایت خداوند و این نوشیدنی و کمک پزشکان مربوطه، هرچه زودتر همه بیماران سرطانی شفای عاجل نصیبشان شود..آمین

اما معجزه ی این نوشیدنی به اینجا ختم نمی شود. این نوشیدنی خواص بسیار خاصی دارد از جمله :

*سرطان روده ی بزرگ: ترکیب اسید فولیک و دیگر ویتامین های ضروری موجود در هندوانه،لیموترش وگوجه فرنگی، نقش بسیار مهمی در خطر ابتلا و کاهش سرطان روده ی بزرک دارد.

*جلوگیری از ورم مفاصل: محتوای بتاکاروتن و ویتامین C بالای این نوشیدنی برای رفع التهاب بسیار موثر است که در شرایطی مانند آرتروز و درد مفاصل به بدن کمک چشمگیری می کند.

*پاکسازی کلیه ها: هندوانه و لیمو ،گوجه فرنگی هم زمان بصورت میکس شده ، یک پاک کننده قوی و داروی طبیعی برای مشکلات کلیوی و مثانه است،

همچنین ترکیبات این نوشیدنی قدرتمند به شما در تنفس راحت تر به علت ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در آنها ،تامین و نگهداری آب بدن و جلوگیری از سکته ی مغزی به علت اسید فولیک موجود در آنها، جلوگیری از بیماری های قلبی با کاهش فشار خون و جلوگیری از اکسیداسیون کلسترول وکمک به سیستم گوارشی، کاهش کلسترول بد خون، دارا بودن خاصیت ضد التهابی کمک کرده و ایت ترکیبات قوی منبعی عظیم از آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن را تامین می کند

اخیراً نشریه پری سیژن آنکولوژی مقاله‌ای منتشر کرده که حکایت از دست‌یابی به یک نسخه ساده گیاهی برای درمان سرطان پوستات دارد؛ در ادامه مشرح این مقاله آمده است.

تحقیق شگفت‌انگیز جدیدی در نشریه «پری سیژن آنکولوژی» Precision Oncology ثابت کرده است که ترکیب سه ماده مغذی که بنیان گیاهی دارند، سلولهای سرطانی پروستات را نابود و منهدم می‌کند.

عنوان این پژوهش که به وسیله آقای استفانو تی‌زیانی Stefano Tiziani محقق دانشگاه تگزاس University of Te,as رهبری شده «درمان ترکیبی با مواد مرکب طبیعی در سرطان پروستات از رشد تومور یا توده پروستات جلوگیری می‌کند و منجر به نوسانات اساسی در متابولیسم یا سوخت وساز سلول سرطانی می‌شود» است.

همانطورکه در گزارش دانشگاه تگزاس (UT) تشریح شده، این کشف غیرمنتظره به فرد اجازه می‌دهد با غذای اصلی خود، موجبات مرگ از طریق گرسنگی سرطان پروستات را فراهم آورد.

این سه ماده طبیعی چه چیزی هستند؟ آنها عبارتند از:
–  اسید اِرسولیک Ursolic acid (اسیدی که از پوست میوه بدست می‌آید) از پوست سیب
–  کَرکیومِن curcumin از زردچوبه
–  رِس ورات رُل Resveratrol از انگور قرمز

اکثر مطالعات، تنها یک ماده را مورد آزمایش قرار می‌دهند در حالیکه این نشریه از کشف ترکیب مخصوصی (ترکیب فوق الاشاره) که تومور‌های سرطانی پروستات را تحلیل می‌برد، خبر داده است؛ در مقاله دانشگاه تگزاس (UT) چگونگی اثرگذاری بر یکدیگر مواد شیمیایی که بنیان گیاهی دارند نیز تشریح شده است.

ترکیب اسید اِرسولیک Ursolic acid با کَرکیومِن یا رِس ورات رُل نمی‌گذارد سلولهای سرطانی چیزی (گلوتامین) را که برای رشد نیاز دارند، بخورند؛ مسدود کردن راه جذب مواد غذایی که مورد نیاز سلولهای سرطانی است، با مواد مغذی که در رژیم غذایی معمولی انسان وجود دارد، یک راه تمیز و شسته و رفته‌ای است.

سیب و زردچوبه در تمام فصول سال وجود دارند و در صورت فقدان انگور قرمز می‌توان از مویز استفاده کرد.

دستورالعمل تهیه

یک تا دو عدد سیب متوسط را انتخاب می‌کنیم، بعد از دور ریختن هسته و چوب انتهایی آنها، سیب خورد شده را در داخل مخلوط‌کن می‌ریزیم، یک قاشق مرباخوری زردچوبه به آن می‌افزاییم و به اندازه یک فنجان انگور قرمز یا دو قاشق سوپخوری مویز به آنها اضافه می‌کنیم، یک لیوان آب هم به درون مخلوط‌کن می‌ریزیم؛ با روشن کردن مخلوط‌کن و هم زدن خوب آن، معجون ضد سرطان پروستات آماده می‌شود.



  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا