نماینده مردم اردبیل در مجلس، با بیان اینکه افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت کشور کمک کنند، گفت: ما با اغتشاش در هر کجایی از کشور و در ممالک مسلمان مخالف هستیم.
یزدفردا "نماینده مردم اردبیل در مجلس، با بیان اینکه افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت کشور کمک کنند، گفت: ما با اغتشاش در هر کجایی از کشور و در ممالک مسلمان مخالف هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدکاظم موسوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ما با اغتشاش در هر کجایی از کشور و در ممالک مسلمان مخالف هستیم، اخیراً هم در اردبیل یک اتفاق پیش آمد و خانواده‌ای که متوفی داشتند محترم و باشخصیت هستند و در انقلاب سهم دارند و آن دختر عزیز و خواهر بزرگوار از دست رفت، خداوند متعال ایشان را بیامرزد.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: موضع انقلابی من این بود و نمایندگان از این موضع تشکر کردند اما باید گفته شود علی دایی اسطوره‌ای بوده که در دوره هشتم مجلس بنده ایشان را به عنوان وزیر ورزش معرفی کرده بودم و هرگز به ساحت ایشان اساعه ادب نکردم و کاری به این کارها ندارم اما موضع من این بوده که افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت این انقلاب و کشور کمک کنند.

وی ادامه داد: ما نباید بنزین روی آتش بریزیم چرا که دشمن دنبال کشته‌سازی‌ها است و کلید واژه اصلی دشمن همین موضوع است، ما باید بیدار باشیم، مردم اردبیل حسینی و ابوالفضلی هستند. آن فوتبالیست معروف که چند شب پیش توپ طلایی را دریافت کرد درباره اغتشاشات ایران از ایشان سوال کردند و در جواب گفت حجاب از اصل اساسی اسلام است لذا ما از اینها انتظار داریم وگرنه مشکل و دعوایی با کسی نداریم

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا