در پی انتشارمطلب  آیا آقای صدرالساداتی حاضر است این ریسک را بپذیرد که در تبلیغاتش از عکس آقای احمدی نژاد استفاده کند ؟! (انتخابات مجلس هشتم 412 ) و درج پاسخهای حجت الاسلام صدرالساداتی هیچ نیازی ندارند که برای کسب رای ، خود را به یک شخصیت سیاسی گره بزنند(انتخابات مجلس هشتم 416 ) پاسخی به مطلب آیا آقای صدرالساداتی حاضر است این ریسک را بپذیرد..... وسفيد و عاصي، استانداران سابق خاتمي و احمدي نژاد، براي حمايت از اولياء و صدر بميدان بيايند! پاسخ محمد رضا شوق الشعرا به مطلب آیا آقای صدرالساداتی حاضر است این ریسک را بپذیرد.....(انتخابات مجلس هشتم 418) در یزدفردا آقای امامی مطلب زیر را برای ما ارسال و عینا منتشر می شود .

هنوز 4 پرسش قابل تامل باقی است ! پاسخی به پاسخ به مطلب .............(انتخابات مجلس هشتم 419)

محمد امامی


به دنبال طرح 4 پرسش قابل تامل ، یکی از هواداران آقای صدر الساداتی به جای ستاد ایشان، در پاسخی که یزد فردا آن را منتشر کرده پاسخ هایی را مطرح کرده است که نکات دیگر قابل تامل دارد!
نکته نخست اینکه به رغم گذشت زمان قابل توجه از طرح موضوع ، هنوز ستاد آقای صدرالساداتی پاسخی به افکار عمومی ارائه نکرده است و معلوم نیست که ستاد مزبور مطلب را نخوانده یا افکار عمومی را شایسته پاسخگویی ندانسته است !
نکته دوم اینکه ایشان در مورد پیشنهاد استفاده از تصویر آقای احمدی نژاد در تبلیغات انتخاباتی آقای صدرالساداتی ، اظهار داشته اند که « ایشان نیازی ندارند که برای کسب رای ، خود را به یک شخصیت سیاسی گره بزنند و ...» ، در این خصوص باید گفت چون آقای رسول حسینی عزیز نه سخنگوی ایشان هستند و نه از ایشان نمایندگی دارند ، لذا معلوم نیست نظر خود آقای صدر هم همین باشد . بنابر این پرسش مزبور همچنان مطرح می باشد.
در بخش دیگری از پاسخ آقای رسول حسینی فرموده اند: « آقای صدرالساداتی امام جمعه موقت محمد آباد بوده و در گذشته بارها برای سخنرانی در محمد آباد حضور پیدا کرده اند و اینگونه نبوده که حالا و در این برهه خاص برای این امر انتخاب شده باشند. دوم اینکه با توجه به عدم حضور آقای مدرسی و نبودن دیگر امام جمعه موقت ، نوبت به آقای صدرالساداتی رسیده و ایشان با کسب آگاهی از مراجع قانونی و اطمینان از قانونی بودن این سخنرانی در محمد آباد حضور پیدا کرده اند و در سخنان خود هیچ گونه تبلیغ شخصی نداشته اند و کاش دوستان قبل از انجام حرکات تخریبی قدری تحقیق می نمودند » . در این خصوص توجه آقای رسول حسینی را به مصاحبه آقای دوران رییس ستاد انتخابات جلب می کنم آنجا که در پاسخ به این سوال که یکی از کاندیداها به عنوان امام جمعه موقت منصوب شده است آیا تخلف بوده یا خیر ؟ آقای دوران اظهار داشته اند: « با بررسی که ما انجام دادیم امام جمعه موقت نبوده و به عنوان سخنران بوده اند و خلاف قانون بوده که تذکر داده شد». بنابر این من نیز به ایشان توصیه می کنم ضمن توجه به این توصیه که «لا تقف لیس لک به علم» و پرهیز از طرح مطلبی که به آن آگاهی ندارند، پیش از واکنش نسبت به موضوع ، «قدری تحقیق» کنند !
این «رسول» گرامی در قسمت دیگری فرموده اند: «درج اینگونه مطالب در سایتها یا ناشی از عدم آگاهی است و یا خدای ناکرده برای آ لوده کردن فضای انتخابات به جنگ روانی و القای دروغ وکذب و ایجاد اختلاف بین نامزد ها و هوادارانشان است.»، باید خدمت ایشان عرض کنم ، طرح ابهام و پرسش و دیدگاهها را نباید با سو ء ظن ناشی از ناآگاهی و یا با ایراد اتهام، ناشی از «آلوده فضای انتخابات به جنگ روانی و القای دروغ وکذب و ایجاد اختلاف بین نامزد ها و هوادارانشان» دانست ! چرا که سوء ظن و تهمت ، از جمله گناهان محسوب می شود و احتمالا با اصول گرایی نباید سازگار باشد.
حسینی عزیز در پایان با راضی رفتن از پیش قاضی، با فرض درستی پاسخ خود ، پرسش باقی مانده از 4 پرسش قابل تامل را به حقیر برگردانده اند که ضمن سپاس از زحمات ایشان در رسالت و پاسخگویی باید عرض کنم چون فرض ایشان با دلایلی که در بالا مطرح شد صحت ندارد، لذا 4 پرسش مزبور همچنان باقی است و منتظر پاسخ رسمی می مانیم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا