یزدفردا :در پی انتشار یک سوال ساده : چه کسانی بر فن آوری اطلاعات یزد تاثیردارند؟؟؟ واکنشهای مختلفی صورت گرفته است که بعضی از سئوالات طرح شده  به نویسنده مطلب منعکس وانشالله در اولین فرصت منتشر خواهد شد ودر تازه ترین واکنش مهندس محمد علی عاقلی مدیرعامل شرکت پیشگامان امن افزار پاسخی ارسال نموده اند که ضمن تشکر به دلیل احترام گذاردن به افکار عمومی و پاسخگو بودن ایشان عینا منتشر  می شود و امید واریم شبهات احتمالی تا حدودی برطرف شده باشد و یزدفردا همچنان آمادگی دارد دیدگاههای تمامی فردائیان را منعکس نماید

مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.

با سلام خدمت تمامی خوانندگان محترم و نویسنده گرامی. هر چند که در نگاه اول به نظر آید جواب بنده یک نوع تبلیغات باشد، لذا به دلیل درخواست نویسنده، این جواب نگاشته شده و از سایت یزدفردا  خواهشمندم تا آنرا انعکاس دهد.

بنده محمد علی عاقلی مدیرعامل شرکت پیشگامان امن افزار، یکی از شرکتهای گروه پیشگامان کویر هستم.

متاسفانه اخیرا سمپاشیهایی بر علیه گروه پیشگامان کویر میشود که البته دلیل آن برای اکثر افراد در استان یزد کاملا مشخص است.

 اما به قول معروف، خوشبختانه این گروه، بیدی نیست که به این بادها بلرزد.

ابتدا اجازه میخواهم تا نظر خود را به عنوان نه یک فعال در زمینه IT، بلکه یک آگاه در این زمینه اعلام کرده، سپس به درخواست نویسنده مبنی بر محصولات و خدمات تولید شده توسط این شرکت بپردازم.

به نظر بنده یکی از مهمترین دلایل ضعف شرکتهای IT در استان یزد، غاز بودن مرغان همسایه است!!!

چرا که پروژه های IT سازمانها در حال انجام است، ولی از آنجا که روحیه ما یزدیها، غریبه پرستیمان است، لذا بودجه مربوط به این پروژه ها به بیرون از استان میرود.

 البته بماند که اگر پای درد دل مسئولین هم بنشینیم، خواهند گفت که در چند نمونه مشابه بر ما ثابت شده که شرکتهای یزدی قابلیت انجام این قبیل پروژه ها را ندارند!!!

اما در مورد گروه پیشگامان کویر یزد. این گروه در حال حاضر شامل 13 شرکت و بالغ بر 350 نفر پرسنل میباشد که بیش از نیمی از این شرکتها در زمینه تولید محصولات نرم افزاری و ارائه خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات فعالیت دارند که بیشتر این محصولات و خدمات در سطح کشور دارای مشتری میباشد.

لذا بنده جهت اطلاع نویسنده و سایر خوانندگان محترم، صرفا به محصولات و خدمات شرکت پیشگامان امن افزار بسنده کرده و مابقی را به مدیران سایر شرکتها واگذار میکنم.

محصولات تولید شده توسط شرکت پیشگامان امن افزار:

- فایروال و فیلتر اینترنتی موسوم به NSFS (اطلاعات بیشتر: www.nsfs.ir)

- نرم افزار TopVision جهت ثبت اتوماتیک پلاک خودرو (اطلاعات بیشتر: www.topvision.ir )

محصولات قابل ارائه (دارای نمایندگی انحصاری):

- فایروال سخت افزاری Labris، محصول کشور ترکیه (اطلاعات بیشتر: www.labristeknoloji.com )

- آنتی ویروس NOD32 (اطلاعات بیشتر: www.nod32.ir )

خدمات ارائه شده توسط شرکت پیشگامان امن افزار:

- پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات و صدور گواهی ISO 27001

- ارائه گواهی دیجیتال (SSL) با لیسانس بین المللی معتبر (اطلاعات بیشتر: www.pishgamanssl.com  )

- تست امنیتی محصولات نرم افزاری و شبکه های کامپیوتری

- پشتیبانی فنی شبکه های کامپیوتری

 - ارائه خدمات SOC

همچنین به اطلاع میرساند، این شرکت با سه شرکت خارجی بر سر ارائه محصولات و خدمات خود، همکاری تنگاتنگ داشته و در برخی از مجامع تصمیم گیرنده در سطح ملی نیز عضویت دارد.

در پایان و صرفا جهت اطلاع بیشتر نویسنده یادآور میشوم، غاز بودن مرغ همسایه!!! شامل حال این شرکت هم میشود، بطوریکه اکثر پروژه های انجام شده این شرکت (به جز فروش آنتی ویروس) در خارج از استان یزد صورت گرفته است و این نیست که با زد و بندی که شما از آن یاد کرده اید، موفق به گرفتن پروژه در استان یزد شده باشیم.

با تشکر محمد علی عاقلی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا