استانداري يزد در انتظار بزرگترين طومار مردمي مهريز

یزدفردا -مهریز :در حاشيه مراسم عزاداري شهادت حضرت علي(ع) در حسينيه 14 معصوم محله بغدادآباد مهريز مسئله اي كه توجه عزاداران را به خود جلب كرده بود وجود پارچه سفيدي به طول حدوداً 15 متربود كه بر روي نخل آويزان شده بود و بر روي آن نوشته هايي مبني براعتراض گسترده به عملكرد شورا و درخواست مردم از استاندار جهت عزل و بركناري بعضي از اعضاي شوراي اسلامي شهر مهريز بود و موافقان طومار نيز آن را امضاء مي كردند.
در اين طومار با اشاره به اجراي بعضي طرح هاي غير مصوّب در محدوده محلات خاصي همچون تعريض كوچه سرحوض، كوچه مدرسه ام البنين و ... را دامن زدن به گسترش بي عدالتي و تبعيض در شهر برشمرده اند.
همچنين تعطيلي بخش عمده اي از طرح هاي مصوّب شهرداري مهريز از جمله تعطيلي پارك و فضاي سبز شهرك ولي عصر(عج)، پارك طبيعي كوه ريگ، فضاي سبز ميدان امام رضا(ع) و اطراف آن، تعريض خيابان منتظري، تعريض و اجراي خيابان شهيد صدوقي و پارك گلستان از ديگر مطالبات مردم در اين طومار بوده است.
استفاده شخصي از اموال شهرداري و بيت المال همچنين سفرهاي متعدد به تهران و شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشورجهت تخريب امام جمعه مهريز و استفاده شخصي از ماشين آلات شهرداري و موارد ديگر از جمله مهمترين مطالب ذكرشده در اين طومار است.
نكته جالب توجه اينكه پس از بي توجهي مسؤولين دست به دامان ائمه شده اند و شايد با اتصال طومار خود به نخل در مراسم نخل برداري و عزاداري خواستار فرجي در اين زمينه گشته اند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا