سرزمین طبس خاطره تلخ شکست فضاحت بار 1359 را به کام آمریکائیها چشاند و زیبائی این واقعه با تکرار شکست مفتضحانه آمریکا و سقوط هواپیمای بهپاد جاسوسی در سرزمینی بود که توسط مقام معظم رهبری به "دارالمومنین" مزین شده است.

طبس-  سیدابوالفضل حقانی:شنیده های یزدفردا حاکی است  در سی و دومین سالروز امداد الهی 5 اردیبهشت و شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، از  نمونه ایرانی بالگردهای ساقط شده RH   و هواپیمای جاسوسی   RQ۱۷۰  رونمائی می شود.

سرزمین طبس خاطره تلخ شکست فضاحت بار 1359 را به کام آمریکائیها چشاند و زیبائی این واقعه با تکرار شکست مفتضحانه آمریکا در سرزمینی بود که توسط مقام معظم رهبری به "دارالمومنین" مزین شده و قداست آن به وجود ارزشمند امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) فرزند حضرت موسی بن جعفر (ع) است.

پنجم اردیبهشت 1359، سالروز شکست مفتضحانه نظامی آمریکا در صحرای طبس است. در این حمله نظامی،صدای شکستن استخوان های  شیطان بزرگ به گوش جهانیان رسید.

و یکبار دیگر نيروهاي مسلح، واحدهاي جنگ الکترونيکي و پدافند هوايي 13 آذرماه 1390موفق شدند با اقدامات عملياتي خود يک فروند هواپيماي بدون سرنشين پيشرفته جاسوسي آمريکايي(بهپاد) از نوع  "‏RQ170‎‏"  کشف و از کنترل سیا خارج ساخته  و آن را با اندک خسارتي سرنگون نمایند و در اختيار بگيرند.

شنیده های خبرنگار ما حاکی است5 اردیبهشت ماه 91  نمونه ایرانی بالگردهای ساقط شده RH   و هواپیمای جاسوسی   RQ۱۷۰  دو سند شکست های فضاحت بار آمریکا در طبس،  با حضور مسئولان ارشد سیاسی ،نظامی کشوری ،مسئولان استان و مردم شهرستان طبس و استان یزد رونمائی شود.

 گزارش تکمیلی متعاقبأ ارسال خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا