محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جمع بسیجیان واقشار مختلف مردم شهرستان مهریز گفت: تحریم ها و تهدیدهای دشمن هیچ خللی در عزم و اراده ملت ما در تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی ندارد و مردم ما را در مقابل این توطئه ها مقاوم تر کرده است.

اعظم السادات میرجلیلی -- خبرنگار یزد فردا:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ها و تهدیدهای دشمن هیچ خللی در عزم و اراده ملت ما در تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی ندارد و مردم ما را در مقابل این توطئه ها مقاوم تر کرده است.

 محمد صالح جوکار  پنج شنبه شب در همایش رزمندگان دفاع مقدس شهرستان مهریز طی سخنانی تحلیلی به بررسی دوران دفاع مقدس ، رشادت های رزمندگان اسلام و توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی پرداخت  و افزود: در دوران پرافتخار دفاع مقدس و نبرد نابرابر هشت ساله ، ملت ما نه در مقابل حکومت صدام که در مقابل دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا ایستاد .

 نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دفاع مقدس همه قدرت های استکباری برای نبرد با ما و علیه نظام جمهوری اسلامی در کنار صدام قرار گرفته بودند ، به گونه ای که شاهد همراهی و حمایت تعدادی از کشورهای عربی نیز در کنار حکومت خودکامه صدام بودیم .

 رئیس مجمع نمایندگان استان یزد  اظهار داشت: رزمندگان اسلام با ایمان به خدا و با توسل به ائمه اطهار (ع) و تابعیت از فرامین حضرت امام راحل (ره) بر همه دشمنان با قدرت به پیروزی رسیدند .

 جوکار با اشاره به اینکه نبرد بین حق و باطل در طول تاریخ ادامه دارد، گفت: دشمن که در عرصه نظامی در دفاع مقدس به شکست رسید برای ادامه جنایات خود وارد فاز فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی شد .

 وی افزود: این توطئه های جدید دشمن هم با قدرت مردم ، هوشیاری آنها و تبعیت از مقام معظم رهبری نقش بر آب خواهد شد و دشمن به هیچکدام از اهداف پلید خود نمی رسد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به توطئه جدید دشمن در شکست خط مقاومت در منطقه خاورمیانه اشاره و تاکید کرد: حوادث سوریه یک نقشه آمریکایی - صهیونیستی برای ضربه زدن به خط مقاومت و حتی ایران است .

 جوکار در پایان موج بیداری اسلامی که امروز در بین ملل اسلامی و غیر اسلامی در حال گسترش است را نتیجه مقاومت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس عنوان نمود.

 گفتنی است در این مراسم که در مسجد محل برگزاری نماز جمعه مهریز برگزار شد حجت الاسلام برهان امام جمعه مهریز، سید عبدالمجید قائم محمدی مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد ،فرماندارمهریز و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و بسیجیان حضور داشتند.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا