سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در واکنش به انتصاب نجفی به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگ گفت: در حال حاضر سمت و سوی دولت روحانی به طرف "جبهه کارگزاران" کشش دارد به طوری که رئیس جمهور یک نوع تعهد و الزام را برای خود نسبت به این جریان حس کرده و این حرکت به دور از اعتدال دولت دکتر روحانی است.

دخيل عباس زارعزاده سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب “محمد علی نجفی” به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اظهار داشت: این نشان از پیوند وی با جریان منصوب به “هاشمی رفسنجانی” است و می توان گفت که یک احساس الزامی در این امر برای دولت وجود دارد چراکه به هر نحوی است دولت می خواهد که وی را به کارگیری کند.

انتخاب نجفی برای میراث فرهنگی  دهن کجی به مجلس است

دخیل عباس زارع زاده افزود: در بحث وزیر پیشنهادی، دولت دکتر روحانی برای انتصاب وی نتوانست از صد مجلس عبور کند اما چون در بحث میراث فرهنگی فیلتری وجود نداشت وی را در آنجا به کارگیری کردند و می توان گفت این اقدام نوعی دهن کجی به مجلس است چراکه با مطرح بودن مسائل مختلف در رابطه با محمد علی نجفی، باز در جای دیگری به کار گیری می شود.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور ادامه داد: در حال حاضر سمت و سوی دولت روحانی به طرف “جبهه کارگزاران” کشش دارد به طوری که رئیس جمهور یک نوع تعهد و الزام را برای خود نسبت به این جریان حس کرده و این حرکت به دور از اعتدال دولت دکتر روحانی است.

 انتخاب رئیس سازمان میراث فرهنگی شایسته دولت یازدهم نبود

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز گفت:  سازمان میراث فرهنگی دست کمی از آموزش و پرورش ندارد و در اشاعه  فرهنگ از ارکان اصلی کشور است و به نظر من این  انتخاب از جانب دکتر روحانی شایسته دولت یازدهم نبود.

پشت پرده پیامک های تهدید آمیز ایجاد فضای رعب و وحشت در میان مخالفین

زارع زاده با اشاره به ارسال پیامک های تهدیدآمیز به برخی از نمایندگان مخالف “محمد علی نجفی” خاطرنشان کرد: این جریان قصد دارد به هر نحوی است خود را بر مسند قدرت بنشاند از این رو جریان مخالف را برنمی تابند و سعی برخی از افراطی های این جریان بر ایجاد فضای رعب و ترس است تا نیروهای مخالف را تا اندازه ای مرعوب خود کنند و به گونه ای از سر راه خود آن ها بر دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا